Danes se je uradno predstavil novi Clio, ki želi nadaljevati svojo prodajno uspešno pot tudi na slovenskem trgu. Ta ne samo pri nas v nezmanjšani meri traja vse od prihoda leta 1990. Po vsem svetu so doslej prodali že skoraj 16 milijonov primerkov. Clio je najbolj priljubljen avtomobil v Franciji in mednarodna prodajna uspešnica, ki se lahko že dvakrat pohvali s priznanjem »avtomobil leta« v Evropi. Vse od nastanka in skozi pet generacij ostaja eden od najbolj emblematičnih mestnih avtomobilov na trgu.

Poistoveten z Renaultovim »Novim valom«, prihaja poln svežih inovacij. Z novim odločnejšim in elegantnejšim videzom, ter prav tako elegantno in prefinjeno notranjostjo začenja nov krog s prvo uporabo novega oblikovalskega jezika znamke. Nov, tehnični videz prednjega dela združuje tehniko in dinamiko. Povsem nov svetlobni pečat poudarja istovetnost. Napete oblikovne poteze so natančne in učinkovite, vse to pa novemu Cliu daje bolj izrazit značaj, ki naj bi bil bolj statusen in živahen ter čustven hkrati.

Novi Clio uveljavlja posodobljeno tehnologijo, zlasti z digitalno instrumentno ploščo v vseh različicah. Kar zadeva ponudbo pogonskih sklopov je bil Clio vedno v koraku s časom z najbolj celovito ponudbo v svojem razredu, zaradi česar si je vsakdo lahko izbral konfiguracijo, ki je najbolj ustrezala njegovim potrebam. Clio je bil sprva na voljo z več bencinskimi in dizelskimi motorji, skozi generacije pa je svojo ponudbo znal nenehno prilagajati potrebam in pričakovanjem kupcev, ki so iskali avtomobile z manjšo porabo goriva in manjšim izpustom CO 2 .

Leta 2020 se je Clio prvikrat v svoji zgodovini elektrificiral s ponudbo hibridnega pogonskega sklopa, ki je zdaj nepogrešljiv. Danes novi Clio ohranja isto filozofijo, da bi kar se da ustrezal svojemu času in širokemu krogu kupcev, tako zasebnih kot poklicnih, in njihovim posebnim potrebam s paleto raznovrstnih motorjev (na bencin, plinsko olje, avtoplin) in tehnološko najsodobnejšim hibridnim pogonskim sklopom E-Tech Full Hybrid 145 (108 kW) kot udarnim delom ponudbe. Slednji združuje zadovoljstvo v vožnji z gospodarno porabo goriva, ki normno znaša 4,2 litra na 100 km. Vse motorne različice imajo pomagalo za eko-vožnjo, ki vozniku svetuje najboljši način vožnje s ciljem prihraniti pri gorivu in s tem tudi zmanjšati izpust CO 2 .

Novi Clio bo na voljo z več paketi opreme, med katerimi bo tudi novi esprit Alpine. Odlikuje ga športen, a obenem tehničen in eleganten videz, zato zagotavlja še bolj intenziven značaj avtomobilu, ki je povsem v skladu z duhom in vsebino strateškega načrta »Renaulution«. Vse motorne različice imajo pomagalo za eko-vožnjo, ki vozniku svetuje najboljši način vožnje s ciljem prihraniti pri gorivu in s tem tudi zmanjšati izpust CO 2. Vstopna različica authentic SCe 65 je slovenskim kupcem na voljo za 15.990, TCe 90 je za tisoč dražji in enako TCe 100 LPG v kombinaciji Bencin + LPG ter dCi 100 19.390 evrov. Po vmesnih različicah paketa techno je v vrhu ponudbe «iconic » esprit Alpine E-Tech full hybrid 145 v kombinaciji bencin + elektrika 105 kW (143KM) s ceno 26.890 evrov.

Zahvaljujoč multimedijski napravi Renault EASY LINK, ki je brezžično povezljiva s pametnimi telefoni, nastavitvami sistema MULTI-SENSE in dvajsetimi naprednimi sistemi pomoči pri vožnji (ADAS) je novi Clio intuitiven in povezljiv bolj kot kdajkoli in je zato pravi »avtomobil življenja« – zagotavlja Renault.