Prihodnji izvršni direktor Jaguar Land Roverja (JLR) PB Balaji je zavrnil kritiko Donalda Trumpa, ki je lani označil prenovo znamke Jaguar za »woke« in trdil, da je podjetje v »popolnem kaosu«.

Trump se je obregnil ob oglasni video, ki je namesto vozil prikazoval svetle barve in manekene brez izraza, ter dejstvo, da je Jaguar opustil svoj prepoznavni logotip divje mačke.

Balaji, ki trenutno deluje kot finančni direktor matične družbe Tata Motors in bo novembra prevzel vodenje JLR, je poudaril, da se podjetje drži začrtane strategije. »Avtomobili so predstavljeni, odzivi strank so spodbudni,« je dejal na pogovoru z novinarji 8. avgusta. »To je naša pot naprej.«

Na vprašanje o Trumpovih pripombah je Balaji izpostavil poslovne rezultate podjetja v primerjavi s konkurenco v težkih razmerah svetovne avtomobilske industrije.

JLR je istega dne objavil, da se je dobiček pred obdavčitvijo v četrtletju do 30. junija zmanjšal za 49 odstotkov na 351 milijonov funtov (472 milijonov dolarjev), predvsem zaradi nižjega povpraševanja po modelih Discovery in Range Rover, vpliva ameriških carin ter valutnih nihanj. Dobičkovna marža se je znižala s 8,9 na 4,0 odstotka.

Jaguar trenutno ne proizvaja vozil in pripravlja prehod na popolnoma električno ponudbo, ki jo bo predstavil prihodnje leto. Cilja na mlajše kupce in načrtuje prodajo manjšega števila vozil po višjih cenah.

Oglasna kampanja je sprožila burne odzive, med drugim pri vodji britanske stranke Reform UK Nigelu Faragu in direktorju Tesle Elonu Musku, ki se je javno vprašal, ali Jaguar sploh še prodaja avtomobile.(ANEurope)