EUGEOT je z modeli 3008 in 5008 trenutno med vodilnimi na evropskem trgu kompaktnih SUV-jev. Peugeot 3008 se ponaša z več kot 800.000 prodanimi vozili od začetka prodaje v letu 2016 in z nazivom Evropski avto leta 2017. Tako v Evropi kot tudi na mednarodnih trgih beleži izjemne prodajne uspehe. Podobno tudi večji 5008 z več kot 300.000 prodanimi primerki od prihoda na trg v letu 2017. Oba oblikovno osvežena sta se včeraj uradno predstavila tudi v Sloveniji.

 

Osvežitev obeh francoskih SUV-jev se osredotoča na v celoti večjem statusnem poudarku, prenovljenem prednjem delu, novih zadnjih lučeh Full LED, novih barvah karoserije in povsem nove opcije “Black Pack”. Z najnovejšo tehnologijo je osveženo značilno voznikovo delovno mesto imenovano  i-Cockpit®, ki želi ustvariti intenzivnejše občutke med vožnjo z novo instrumentno ploščo z visokokakovostnim prikazom, novim 10-palčnim zaslonom na dotik z visoko ločljivostjo in sistemi za pomoč pri vožnji zadnje generacije z varnostnega vidika.

 

Večji 5008 s prilagajanjem in modularnostjo notranjega prostora omogoča prevoz do največ 7 oseb in njihove prtljage z enakim zadovoljstvom in udobjem v vožnji kot manjši 3008 s petimi sedeži. Peugeot se je odločil za povsem novo strukturo prodajnega izbora, ki je bila pred kratkim vpeljana skupaj z vozilom PEUGEOT 308. Zajema tri nivoje opreme, za vsakega pa je na voljo še dodaten komplet opreme poimenovan “pack”.

PEUGEOT s strategijo the Power of choice (moč izbire) ponuja priključne hibridne motorje, dvokolesni ali štirikolesni pogon ter bencinske ali dizelske motorje. Med bencinskimi različicami s trivaljnim 1,6-litrskim motorjem sta na izbiro različici PureTech 130 S&S BVM6 in PureTech 130 S&S EAT8 s samodejnim menjalnikom. V bencinski ponudbi je tudi štirivaljni 1,6-litrski PureTech 180 EAT8. V dizelski paleti sta 1,5-litrska BlueHDi 130 S&S BVM6 in BlueHDi 130 S&S EAT8 ter dvolitrski štirivaljni BlueHDi 180 S&S EAT8.

Peugeotova SUV-ja tudi v osveženi izdaji ponujata širok izbor opreme za pomoč pri vožnji in udobje. Omenimo predvsem prilagodljivi tempomat s funkcijo 30 km/h pri ročnem menjalniku z nastavljivo referenčno vrednostjo razdalje med vozili. Potem so kamere: Visiopark 1 s 180-stopinjsko kamero na zadnjem delu, Visiopark 2 s 360-stopinjsko kamero na zadnjem in prednjem delu, Park Assist, aktivna pomoč pri vzdolžnem ali pravokotnem parkiranju.

Voznik ima na voljo še aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu s popravkom smeri vožnje, opozorilnik na voznikovo nepozornost ocenjuje stanje voznikove pozornosti na daljših vožnjah in pri hitrosti višji od 65 km/h, in sicer z analiziranjem mikro premikov volana. Ne manjka niti samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost in niti aktivni sistem za nadzor mrtvega kota (s popravkom smeri vožnje). Funkcija je na voljo od 12 km/h dalje.

Funkcijo SUV-ja s terenskega vidika podpirata sistema Advanced Grip Control, optimizirana funkcija za krmiljenje spodrsavanja pogonskih koles s štirimi načini oprijema (normalni, sneg, blato, pesek) s posebnimi pnevmatikami in Hill Assist Descent Control (HADC), s katerim bo voznik lahko varno obvladal svoje vozilo in njegovo smer vožnje tudi na strmih klancih. Nakup je v nekaterih državah mogoče opraviti tudi preko spletnega mesta “PEUGEOT STORE”, 100 % digitalno. Podobno tudi nakup, odkup rabljenega vozila, izbiro opcij za financiranje in predajo vozila. V Sloveniji še ni na voljo.

Vstopna različica Peugeota 3008 1.2 PureTech 130 STT s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom stane 24.220 EUR, dizelska 1.5 BlueHDi 130 STT prav tako s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom 26.080 EUR. Peugeot 5008 v enaki ponudbi motorjev 27.600 in 29.500 EUR.