Porsche bo leta 2026 končal proizvodnjo svojega najbolj prodajanega modela v ZDA – kompaktnega križanca Macan z motorjem z notranjim izgorevanjem, je potrdil finančni direktor znamke Jochen Breckner.

Proizvodnja bo po trenutnih načrtih trajala še do sredine leta 2026, pri čemer bodo zadnji primerki namenjeni trgom zunaj Evropske unije, dostave pa se bodo lahko nadaljevale tudi v leto 2027. S tem bo Porsche za kratek čas – do prihoda nove generacije – ostal brez bencinsko gnanega kompaktnega SUV-ja.

Konec ene ere – električni Macan že v prodaji

Vsi primerki modela Macan nastajajo v tovarni v Leipzigu, kjer Porsche že proizvaja tudi električno različico modela, ki je na ameriški trg prispela v letu 2024.

Prvotni načrt podjetja je bil, da bi povsem prešel na električno različico in prenehal s prodajo bencinskih modelov že do leta 2025 ali 2026. A Porsche je sredi leta 2023 svojo strategijo spremenil – želeli so bolje razumeti odziv kupcev in preveriti pripravljenost trga na električni Macan.

Nova generacija modela Macan, ki bo nasledila aktualni model, bo predstavljena najpozneje leta 2028. V ponudbi bo tudi hibridna različica, s čimer želi Porsche ohraniti ravnovesje med elektrifikacijo in tradicionalnimi pogonskimi rešitvami.

Konec tudi za 718 Boxster in 718 Cayman

Poleg Macana Porsche končuje tudi proizvodnjo dvosedežnih športnih modelov 718 Boxster in 718 Cayman. Zadnji primerki bodo izdelani oktobra 2025.
»Te dni izdelujemo zadnje avtomobile,« je dejal Breckner in dodal, da bodo dobave kupcem potekale še nekaj mesecev po koncu proizvodnje.

Oba modela sta bila prvotno zasnovana tako, da bi v prihodnosti obstajala le kot električna vozila (EV). Vendar je Porsche septembra predstavil spremenjeno produktno strategijo, ki vključuje tudi vrnitev motorjev z notranjim izgorevanjem za najzmogljivejše različice naslednje generacije Boxsterja in Caymana.

Električni različici obeh športnikov naj bi bile predstavljene leta 2027, medtem ko se bencinske izvedbe pričakujejo proti koncu desetletja.

Porsche tako sledi trendu postopne elektrifikacije, a hkrati ohranja svojo identiteto športne znamke, ki še vedno računa na strast do zvoka in občutka klasičnega motorja z notranjim izgorevanjem.