Porsche pošilja v ‘ogenj’ novi Macan GTS z zmogljivim motorjem, športno naravnanim podvozjem, svojstvenim dizajnom in bogatim izbiro opreme. Pod prednjim pokrovom je vgrajen 2,9-litrski biturbomotor V6 z 280 kW (380 KM), s 15 kW (20 KM) več od predhodni model. Macan GTS v kombinaciji z izpopolnjenim menjalnikom z dvojno sklopko PDK in opcijskim paketom Sport Chrono potrebuje od 0 do 100 km/h le 4,7 sekunde in je tako tri desetinke hitrejši kot doslej. Najvišjo hitrost doseže pri 261 km/h. Največji navor 520 Nm (dodatnih 20 Nm) je na voljo v širokem območju med 1.750 in 5.000 vrt./min. Po kriterijih NEVC najbolj športni Macan porabi 9,6 l/100 km.

Novi GTS stavi predvsem na vozno dinamiko. Temu se prilagaja za 15 mm znižano podvozje in skupaj s posebno nastavitvijo sistema za uravnavanje blaženja Porsche Active Suspension Management (PASM) omogoča še izrazitejšo prečno dinamiko. Dodatno si je mogoče omisliti še prilagodljivo zračno vzmetenje in podvozje spuščeno še za 10 mm. Serijska so 20-palčna platišča z dizajnom RS Spyder in velike zavore iz sive litine (dimenzija 360 x 36 mm spredaj in 330 x 22 mm zadaj). Za doplačilo je mogoče še dodatno povečati z zavorami Porsche Surface Coated Brake (PSCB), ki imajo prevleko iz volframovega karbida ali s keramičnimi zavorami Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Serijski paket Sport Design z novo oblogo sprednjega in zadnjega dela ter z markantnima stranskima pragovoma ustvarja izrazito športno podobo, podobno kot črno lakirani elementi na maski in podaljšanemu spodnjemu delu sprednjega odbijača. Glavni LED-žarometi s sistemom Porsche Dynamic Light System (PDLS) ter tridimenzionalne zadnje luči z LED-svetlobnimi pasovi so zatemnjeni. Doplačati je mogoče črne glavne LED-žaromete s sistemom PDLS Plus. Za 15 mm znižano podvozje, črna 20-palčna platišča s svilnatim leskom in dizajnom RS Spyder, rdeče zavorne čeljusti in okrasne letve v visokosijajni črni barvi dodatno izpostavljajo videz visokozmogljivega SUV-ja.

 

Notranjost ponuja kakovostne materiale kot sta alkantara (na sredinskih delih sedežev, na naslonu za roke na sredinski konzoli in na vratnih oblogah) in krtačeni aluminij. Večfunkcijski športni volan s prestavnima ročicama in z volanskim obročem v gladkem usnju je že del serijske opreme, kar velja tudi za ekskluzivne športne sedeže tipa GTS z osemsmernim nastavljanjem in poudarjenimi stranicami, ki zagotavljajo dobro stransko oporo med dinamično vožnjo skozi ovinke. Bogata ponudba dodatne opreme med drugim vključuje usnjeno oblazinjenje GTS v karminsko rdeči ali kredini barvi z dodatnimi elementi v alkantari in dodatnimi barvnimi poudarki, avdiosistem BOSE® Surround Sound in nov predal za pametne telefone s funkcijo indukcijskega polnjenja. Novi Macan GTS je že mogoče naročiti v Porsche Centru Ljubljana. /BL/Porsche/