Predsednik uprave Mercedes-Benza in trenutni predsednik združenja evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA, Ola Källenius, je izrazil zaskrbljenost glede načrtovane prepovedi prodaje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem, ki jo Evropska unija namerava uvesti leta 2035.
Po njegovih besedah bi lahko takšna odločitev povzročila resne posledice za avtomobilsko industrijo: »Potrebno je izhajati iz realnosti, sicer se s polno hitrostjo zaletavamo v zid,« je dejal Källenius. Poudaril je, da cilj razogljičenja, ki ga podpirajo tudi proizvajalci, mora temeljiti na tehnološki nevtralnosti in ob upoštevanju gospodarskih posledic.
Namesto prepovedi prodaje vozil na bencin in dizel po letu 2035 Källenius predlaga spodbujanje prehoda na električna vozila prek davčnih olajšav in znižanja cen polnjenja na javnih polnilnicah. Opozarja, da bi se sicer lahko zgodilo, da bi evropski kupci tik pred iztekom roka leta 2034 množično kupovali vozila z motorji na notranje zgorevanje, kar ne bi prineslo občutnih okoljskih koristi.
Mercedes-Benz medtem pripravlja obsežen prodajni načrt – do konca leta 2027 namerava predstaviti več kot 30 novih modelov, kar naj bi bil največji val novosti v zgodovini znamke. Med ključnimi bo nova generacija modela GLC, ki jo bodo predstavili na septembrskem salonu v Münchnu. Električna različica najbolje prodajanega modela bo imela drzen dizajn, napredne tehnologije, lastni operacijski sistem MB.OS in visoke zmogljivosti, so napovedali pri Mercedesu.
	
										
					
			