Včeraj smo si lahko v novomeškem Revozu, kjer jih bodo tudi izdelovali ogledali zelo od blizu prve primerke novega modela Twingo, čeprav se ga nismo smeli dotakniti in še manj vanj sesti. Redarji, ki so jih varovali so bili neizprosni.

Renault je po zahtevnih pogajanjih ponovno izbral tovarno Revoz v Novem mestu, ki je po besedah predsednika uprave Revoza Jožeta Beleta, zagotavljala proizvodnjio novega modela v 21 mesecih. Zanimivo, da se mu bosta pridružila še tehnološko podobna modela Nissana In Dacie.

Renault je v tovarno investiral 150 milijonov, država pa v obliki subvencij 28 milijonov. Priprave na proizvodnjo so v polnem teku, začela naj bi se s 1.januarjem prihodnje leto, generalka pa bo okrog Božiča. Po prvih napovedih naj bi izdelali dnevno 300 vozil. Na trgu je napovedan maja prihodnje leto.

Novi Twingo ohranja značilni DNK prve generacije, a ga nadgrajuje z modernim, samozavestnim videzom in napredno tehnologijo. Ponuja izjemno prostornost in prilagodljivost: pet vrat, dva ločena drsna zadnja sedeža (serijsko pri vseh različicah) ter zložljivo naslonjalo sovoznikovega sedeža omogočajo prilagajanje najrazličnejšim potrebam. Twingo ponuja raven uporabnosti in prilagodljivosti, ki je v tem cenovnem razredu redkost.

Twingo E-Tech Electric smo že predstavili kot mestno vozilo zasnovano za tiho, brezemisijsko vožnjo z najnovejšo tehnologijo, ki je sicer značilna za višje segmente. Med drugim je opremljen z multimedijskim sistemom OpenR Link z integriranimi storitvami Google Built-in, kar je novost v tem razredu.

Električni pogon združuje lahkoten motor z močjo 60 kW (82 KM) in LFP baterijo (litij-železo-fosfat), ki zagotavlja do 263 kilometrov dosega (WLTP). Idealno razmerje med težo, zmogljivostjo in dosegom omogoča sproščeno vožnjo v mestu in okolici, funkcija One Pedal Drive pa olajša upravljanje v gostem prometu.

Twingo E-Tech Electric bo ob začetku prodaje, kot zagotavljajo odgovorni,  cenejši od 20.000 evrov, tudi najbogateje opremljene različice bodo ohranile konkurenčno ceno.