Četrti generaciji družine Octavia, ki je srce češke blagovne znamke, se zdaj pridružujejo še zmogljivi, robustni Scout in športni različici RS. Z elektrifikacijo pogonskega sklopa na osnovi nove blage hibridne tehnologije in novima priključnima hibridoma Octavia iV Škoda zmanjšuje emisije CO2 v modelu Octavia. Različice Octavie iV lahko v ciklu WLTP prevozijo do 60 km brez emisij. Motorji z notranjim izgorevanjem motorji z zgorevanjem so nenehno optimizirani in učinkovitejši. Ob tem ŠKODA z uporabo postopka dvojnega doziranja znižuje emisije dušikovega oksida nove generacije dizelskih motorjev EVO za približno 80 odstotkov.

Z izbiro dveh različic karoserije, s pogonom na prednja ali vsa kolesa, ročnim ali DSG menjalnikom ter s petimi pogonskimi sistemi – bencinskim, dizelskim, CNG, blagim hibridom in priključnim hibridom – bo vsakdo, ki razmišlja o novi Škodi Octavii našel nekaj, kar mu je najbližje. Osrednji del štirikolesnega pogona Škode Octavie predstavlja šesta generacija elektronsko nadzorovane sklopke z več ploščami, ki je – med drugim – po obsežni tehnični posodobitvi bistveno lažja od predhodnika.

Tako kot v predhodnih generacijah imata zdaj skoraj kupejevska kombilimuzina z velikimi zadnjimi vrati in Combi s še večjim prtljažnikom (640 l) kot prej, posebno mesto v družini  četrte generacije družine Octavie. S koeficientom zračnega upora 0,24 za kombilimuzino in 0,26 za Combi dosegata obe karoserijski različici Octavie enega najboljših rezultatov doslej. Octavia Scout z robustnimi elementi karoserije je ekskluzivno na voljo s paketom Rough-Road in večjim odmikom od tal. Oba priključna hibrida OCTAVIA iV imata skupno izhodno moč 150 kW/204 KM, OCTAVIA RS iV pa 180 kW/245 KM. Vključno z 2.0 TSI s 240 kW (245 KM) in s 147 KM/200 KM so na voljo trije pogonski sklopi za četrto generacijo športnega, vrhunskega RS modela. Različici OCTAVIA z blago hibridno tehnologijo imata oznako e-TEC, OCTAVIA G-TEC pa je zasnovana posebej za okolju prijazen zemeljski plin (CNG).