James Glickenhaus se po tekmovalni različici superšportnika SCG003C(Competizione) pripravlja na cestno različico s končno oznako “S”, kar pomeni Stradale. Glickenhaus, tudi sam velik ljubitelj vrhunskih superšportnikov in med ostalim predvsem Ferrarija, se je odločil za obratno pot kot ostali, ki so razvili tekmovalno različico iz športne. Zato ime Scuderia Cameron Glickenhaus ni povsem naključna. Cestno različico svojega superšportnika SCG003S bo premierno odkril v začetku marca na salonu v Ženevi.

 

Glickenhaus SCG003S 01

 

Preobrazba iz tekmovalne v cestno različico vozila ni ravno enostavna, saj se mora prilagajati določenim homologacijskim standardom, zlasti vedno bolj strogim emisijskim predpisom. V prvi vrsti so v Scuderii zamenjali motor V6 3.5 biturbo za 4,4-litrskega V8 biturbo z 800 KM, ki jamči vrhunske zmogljivosti, denimo pospešek od 0 do 100 km/h v 3 s in najvišjo hitrost 350 km/h. James Glickenhaus želi dati svojim kupcem športni avto, ki bo s ceste lahko zapeljal na dirkaško stezo in obratno, seveda. Predvsem, si želi prodati vsaj 20 vozil, da se lahko udeleži prvenstva 24 ur Le Mansa v kategoriji LMP1, kar pomeni, da bo cena različice Stradale vsaj 1,3 milijona dolarjev.