V paleti modelov Škoda se s prehodom v novo modelsko leto obeta kar nekaj novosti: novo oblikovani volani, učinkovitejši motorji in dodatni asistenčni sistemi. Novi dvo- in trikraki volani iz Octavie, z novimi upravljalnimi tipkami in vrtljivimi regulatorji bodo odslej tudi v vseh drugih Škodinih modelskih serijah. Do konca leta bo Škoda bencinske in dizelske motorje od Fabie do Superba uskladila z novim izpušnim standardom Euro 6d. Nekaterim agregatom se bo tudi povečala moč. Najmočnejši dizelski agregat 2.0 TDI iz nove generacije EVO bo v prihodnje lahko razvil 147 kW (200 KM) namesto dosedanjih 140 kW (190 KM) . Pri najmočnejšem bencinskem motorju 2.0 TSI se je moč povečala za 6 kW (8 KM) in znaša zdaj 206 kW (280 KM). Oba motorja izpolnjujeta izpušni standard Euro 6d, na katerega bodo z menjavo modelskega leta prešli tudi ostali motorji. Superb, Kodiaq in Karoq bodo dobili dodatne asistenčne sisteme.

Po Superbu iV s priključnohibridnim pogonom bo asistenčni sistem Area View odslej po želji na voljo tudi za vse ostale modele Superb. Kompaktna modela Scala in Kamiq kot osvežitev napovedujeta manjše oblikovne spremembe. Tudi motorje za uspešna kompaktna modela Scalo in Kamiq bodo za modelsko leto 2021 uskladili z izpušnim standardom Euro 6d, poleg tega bosta oba deležna tudi manjših sprememb. Novost so opcijska srebrna 17-palčna aluminijasta platišča Propus in večnamenski žep pod zadnjo polico oz. prtljažnim rolojem – na primer za odlaganje plašča, kot ena od ‘simply clever’ rešitev.

Vsi modeli Scala in Kamiq bodo po uradnih napovedih odslej opremljeni s kombiniranim filtrom z aktivnim ogljem za notranjost, ki iz zraka lahko odstranjuje tudi alergene. Različice G-TEC s pogonom na zemeljski plin in močjo 66 kW (90 KM) so uvrščene v kategorijo Euro 6d. Bencinski motor 1.5 TSI ima 110 kW (150 KM), agregat 1.0 TSI pa je na voljo v dveh izvedbah: z močjo 81 kW (110 KM) in 70 kW (95 KM). Pri Fabii bodo motor 1.0 TSI s 70 kW (95 KM) v drugem polletju uskladili z izpušnim standardom Euro 6d. Trivaljnik z direktnim vbrizgavanjem goriva bo potem poleg serijskega ročnega menjalnika s petimi prestavami ponujal tudi opcijski 7-stopenjski menjalnik DSG.

Pri Fabii bodo motor 1.0 TSI s 70 kW (95 KM) v drugem polletju uskladili z izpušnim standardom Euro 6d. Trivaljnik z direktnim vbrizgavanjem goriva bo poleg serijskega ročnega menjalnika s petimi prestavami ponujal tudi opcijski 7-stopenjski menjalnik DSG. V ponudbo platišč bodo vključena 16-palčna aluminijasta platišča Vigo antracitne barve ter polirana, črna 17-palčna platišča Blade. BL/ŠKODA/