Novi štirivaljniki bodo na voljo kot full-hybrid in plug-in hibridi ter bodo poganjali prihodnje modele Jeep, Peugeot, Opel, DS in Alfa Romeo.
Medtem ko avtomobilska industrija pospešeno vlaga v električna vozila, kupci še naprej ostajajo zvesti motorjem z notranjim zgorevanjem. Stellantis zato širi ponudbo hibridnih pogonskih sklopov in poleg prenovljenega 1.2 PureTech predstavlja še dva povsem nova bencinska motorja: 1.6 in 2.0 turbo s štirimi valji, oba na voljo tako v različici full-hybrid kot plug-in hybrid.
Prvi bo na trg prišel 1.6-litrski motor, ki ga bo premierno dobila nova generacija Jeepa Cherokee leta 2026. V ZDA bo ponujen kot hibrid s 210 KM, 312 Nm navora in baterijo s kapaciteto 1 kWh ter kot priključni hibrid. Čeprav uradno še ni potrjeno, se pričakuje, da bo novi 1.6 nadomestil obstoječi PSA motor tudi v evropskih modelih Peugeot, Opel, Citroën in DS. V različici PHEV bo razvil 195 KM, obe izvedbi pa bosta združeni z 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom eDCT z integriranim elektromotorjem (29 KM pri full-hybrid, 125 KM pri PHEV).
Drugi novinec je GME-T4 Evo, dvolitrski štirivaljnik turbo, razvit kot evolucija motorja, ki danes poganja Alfo Romeo Giulia, Stelvio in Maserati Grecale. Namenjen je prihodnjim generacijam teh modelov ter drugim vozilom na platformi STLA Large, kot je Jeep Wagoneer S. Tako kot 1.6 bo tudi novi 2.0 na voljo v obeh hibridnih različicah, pri čemer bodo moč elektromotorja in kapaciteta baterij prilagojene posameznim izvedbam.
S tem Stellantis nadaljuje strategijo, ki združuje razvoj električnih vozil in hibridnih pogonskih sklopov, da bi ustregel različnim potrebam kupcev na globalnem trgu.


