Stellantis pod novim izvršnim direktorjem Antoniom Filoso spreminja smer razvoja in zmanjšuje poudarek na elektrifikaciji, hkrati pa vrača v ospredje motorje Hemi V-8. Odločitev pomeni odmik od strategije nekdanjega vodstva pod Carlosom Tavaresom, ki je načrtovalo postopno opustitev teh motorjev.

Medtem ko so bile blagovne znamke Chrysler, Alfa Romeo in Maserati sprva usmerjene k popolni elektrifikaciji do konca desetletja, so ti načrti zdaj opuščeni. Poleg tega so bili preklicani nekateri projekti, med drugim prvi povsem električni poltovornjak Ram in načrtovani Chryslerjev električni crossover.

Kljub temu Stellantis električnih vozil ne opušča povsem. Letos so na trg prišli električni Dodge Charger Daytona, Jeep Wagoneer S in kompaktni Fiat 500e, v zadnjem četrtletju pa bo ponudbo dopolnil še Jeep Recon.

Na področju motorjev z notranjim zgorevanjem se vrača 5,7-litrski Hemi, ki bo ponovno na voljo v modelu Ram 1500. Tudi Jeep je potrdil, da bo motor Hemi del njegove prihodnje ponudbe, pri čemer naj bi nove projekte spremljala še širitev palete pogonskih možnosti.

Ram se bo leta 2027 vrnil tudi v segment srednje velikih poltovornjakov, kjer je trenutno edini večji proizvajalec brez svojega predstavnika. Izvršni direktor ameriške divizije Tim Kuniskis je ob tem dejal, da je to segment, ki ga blagovna znamka “nujno potrebuje”.

Direktor Jeepa Bob Broderdorf pa je dodal, da bo znamka uporabila zmogljivosti motorjev Hemi pri več modelih in v prihodnje ponudila še več različic z višjo močjo.