Podobnost z modelom RAV4 je vse prej kot slučajna. V okviru poslovnega sodelovanja med Toyoto in Suzukijem je ACROSS prvi Toyotin model namenjen Suzukiju. V Evropi bo naprodaj jeseni 2020. ACROSS je robusten in hkrati eleganten SUV z izpopolnjenim priključnim hibridnim sistemom in elektronskim štirikolesnim pogonom E-Four. Izpopolnjen priključni hibridni sistem  zagotavlja učinkovitost porabe goriva in nizke emisije CO₂ s hitrim odzivom in gladkim pospeševanjem. Z elektronskim sistemom 4×4 E-Four jamči zmogljivo in učinkovito delovanje pogona 4×4 z nadzorom tudi na spolzkih površinah.

ACROSS se predstavlja z izpopolnjenimi LED žarometi s sistemom samodejnega uravnavanja dolžine svetlobnega snopa (združuje kratke in dolge luči), LED dnevnimi lučmi ter 19-palčnimi aluminijastimi platišči s črnim sijajem ter izrazitim poliranim videzom. Na voljo bo v šestih barvnih različicah – bela biserna, črna mineralna, srebrna kovinska, rdeča mineralna, siva kovinska in temno modra mineralna.

Notranjost novega ACROSSa dopolnjujejo tudi mehko oblazinjena armaturna plošča in obloge vrat dodatno tudi 9-palični zaslon na dotik, ki omogoča združevanje iOS pametnih naprav preko tehnologije Apple CarPlay ter Android naprav preko tehnologije Android Auto in MirrorLink. Prostor za prtljago odkriva velik 490-litrski prtljažnik opremljen  z električno vtičnico in vtičnico za dodatno opremo.

Priključni hibridni sistem v novem ACROSSu temelji na zmogljivem sprednjem elektromotorju, z učinkovitim navorom pri nizkih hitrostih, v kombinaciji z močnim 2.5-litrskim motorjem. Elektromotor črpa svojo energijo iz visokozmogljivostne litij-ionske baterije, ki je nameščena v podvozju vozila, ter zagotavlja 134 kW največje moči in 270 Nm navora. Poseben motor A25A-FXS Dynamic Force, ki deluje kot polnilnik baterije pri višjih hitrostih in nudi elektromotorju dodatno moč, ko je to potrebno. Priključni hibridni sistem je opremljen s štirimi načini delovanja: s privzetim načinom EV, samodejnim EV/HV in HV z dodatno močjo ob naglem pospeševanju. ACROSS je opremljen z naprednimi varnostnimi in tehnološkimi funkcijami.

Med ključnimi so pomoč pri vožnji, kot so sistem za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema (PCS), sistem za preprečevanje zapuščanja voznega pasu (LTA) in aktivni tempomat za nadzor razdalje med vozili (DRCC), ki uporabljajo milimetrski radar in monokularno kamero. Sistem nudi pomoč vozniku, da se izogne trkom pri vzvratni vožnji iz parkirnih mest. Funkcija eKlic (eCall) se samodejno vključi, če je vozilo udeleženo v prometni nesreči tako, da opozori reševalne službe s sporočilom, ki vključuje natančno lokacijo vozila. Samodejna parkirna zavora Ko se vozilo ustavi, na primer na semaforju, električna parkirna zavora zadrži vozilo z vzdrževanjem zavornega tlaka, da tako prepreči premikanje vozila naprej ali nazaj, dokler voznik ne pritisne na stopalko za plin.