Taycan je kot prvi električni avtomobil serijske proizvodnje dosegel najhitrejši krog na Nürburgringu Nordschleife. Porschejev razvojni voznik Lars Kern je za volanom Taycana Turbo S prevozil krog v sedmih minutah in 33 sekund.

Taycan je bil opremljen z novim paketom Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in – poleg zahtevane varnostne kletke in dirkaških sedežev – je bil v povsem serijski različici in enako maso vozila. Prisoten je bil tudi notar, ki je uradno potrdil rekord 20,8-kilometrskega kroga.

Kot navajajo, paket Performance Kit vključuje 21-palčna platišča RS Spyder s športnimi pnevmatikami tipa Pirelli P Zero Corsa, ki so homologirane za cestno vožnjo in so zdaj na voljo tudi modelu Taycan. Zmes gume je podobna zmesi dirkalnih pnevmatik. Performance Kit zajema tudi posodobitev programske opreme za sistem Porsche 4D Chassis Control, ki je prilagojena športnim pnevmatikam. V realnem času analizira in sinhronizira vse sisteme podvozja v Taycanu.

Performance Kit je prispeval Porsche Tequipment. Na voljo bo najprej samo v Nemčiji, izključno za športno limuzino Taycan Turbo S, modelskega leta 2023 in naj bi bil na voljo od konca leta. Naknadno vgradnjo po prvi dobavi v Porschejevih delavnicah načrtujejo v Zuffenhausnu. Vključen je tako prevoz na sedež in nazaj kot tudi individualna primopredaja in registracija Taycana.

Športne pnevmatike so namenjene predvsem za vožnjo po dirkališčih. Zato jih lahko kupci kadar koli spet zamenjajo s serijskimi pnevmatikami. V tem primeru ni treba ponovno naložiti prvotne programske opreme za podvozje. Visoka sistemska moč različice Turbo S, ki znaša 460 kW (625 KM), je bila eden od ključnih dejavnikov uspeha. Z aktiviranim sistemom Launch Control je mogoče iz mirovanja doseči celo največjo moč 560 kW (761 KM).