Po več kot 14-letni odsotnosti se na zahodno-evropski trg in hkrati v Slovenijo vrača Camry, tokrat s hibridnim pogonom. Z novo limuzino Camry ima Toyota v Evropi osem hibridov. Pri Toyoti trdijo, da gre za najbolje prodajano limuzino na svetu. Camry je nastal na novi platformi TNGA (Toyota New Global Architecture), ki mu jamči odlično vozno dinamiko in energijsko učinkovitost. Na voljo je kot samopolnilni hibrid z novim 2.5-litrskim hibridno-električnim sistemom.

Novi Camry predstavlja že osmo generacijo limuzine, ki je na različnih koncih sveta dobila številne nagrade in priznanja. Prvi model je na cesto zapeljal leta 1982 in trenutno je voljo v več kot stotih državah sveta. Toyota se hvali z več kot 19 milijonov prodanih primerkov. Z letno prodajo, ki presega 700.000 primerkov, ostaja Camry najbolje prodajana limuzina v segmentu D/E na svetu.

Tudi novi Camry ohranja vrednote, ki so osnova pristopa QDR (Quality, Durability, Reliability – kakovost, vzdržljivost, zanesljivost). Delovanje avtomobila je tiho, vožnja je prijetna, zunanjost in notranjost delujeta sta oblikovno usklajeni, pogonski sklop in tehnologija pa zagotavljata učinkovito vozno dinamiko, prilagojeno zahtevam evropskega trga.

Zunanja oblika se ponaša z vidno podaljšano strešno linijo, ki potnikom zagotavlja več udobja. Notranjost je zasnovana na slogu, udobju in kakovostni izdelavi. Nadzorna plošča je  ergonomsko obrnjena proti vozniku. Potniki v zadnji vrsti pa se lahko prepustijo udobju in notranjemu prostoru. Uradna prodaja se je že začela. Camry poganja 2,5-litrski hibridni pogonski sklop 160 kW/218 KM, ki jamči dovolj navora pri nizkih hitrostih in moči pri visokih hitrostih. Pospešek od 0 – 100 km/h 8,3 s. Na izbiro so štirje paketi nopreme: Style, Sol, Executive in Premium. Začetna cena je 32.400 EUR. Pri Toyoti so prepričani, da bodo na slovenskem trgu prodali 50 Camryev.