Kategorija

Vozili smo

Kategorija

Vozili smo : Mazda CX-3 CD 105 4WD

Na minulem avtomobilskem salonu v New Yorku, ki iz leta v leto pridobiva na pomenu, je bil Mazdin urbani, kompaktni športni terenec, proglašen za »Svetovni avto leta 2016« in hkrati prejel priznanje za »Svetovni dizajn leta 2016«. Že ob pogledu na Mazdo CX-3 bomo tem prestižnim globalnim priznanjem težko oporekali.     Dizajn je v

Vozili smo : Volkswagen Golf Variant Alltrack 2.0 TDI

Alltrack je interpretacija Golfa Variant v izvedbi crossoverja ali križanca. Ni slučajna in niti brez razloga, tako kot ni pri sorodnih modelih pod skupno streho, pri večjem Passatu Alltrack ali Škodi Octavii Scout oziroma Seatu Leon X-Perience. Z novo generacijo Golfa Variant je izvedba Alltrack, crossoverja s terenskim predznakom, estetsko in tehnično doslej najbolj prepričljiva.

Vozili smo : Audi Q7 3,0 TDI quattro S-line

V skoraj desetih letih je Audi prodal več kot pol milijona primerkov največjega in najprestižnejšega športnega terenca. Novi Q7 z dolžino 5,05 m, krajši samo za 4 cm, s širino 1,97 m in višino 1,74 m, ustvarja z novimi, napetimi linijami in novo silhueto kompaktnejši videz od predhodnika. Z novo lahko gradnjo, s strukturo v

Vozili smo : Renault Clio R.S. 220 EDS Trophy

Nova Mat biserno bela barva karoserije in streha svetleče črne barve, 18-palčna platišča, črna z diamamtnim sijajem, zmogljive pnevmatike Michelin "Pilot Super Sport" in že na prvi pogled je jasno, da ne gre za navaden Clio in niti za Clio R.S 200, temveč za posebno, oštevilčeno serijo ekstremnejše športne različice Trophy. Nastala je v oddelku

Vozili smo : Range Rover EVOQUE TD4

Range Rover Evoque je od vseh Land Roverjev najbližji ženskemu okusu, zaradi svojega izvirnega, mondenega, če hočete, videza, ki je močnejši od tehnične vsebine in tradicije  Land Rover. Ima vse ali skoraj vse, kar imajo večji in bolj prestižni hišni modeli in vendar mu je, bolj kot umazan svet blata, snežne brozge, neprehodnih terenov bližji

Vozili smo: Renault Espace Initiale Paris Energy dCI 160 EDC

Po več kot 30-tih letih in štirih izdajah je prišel čas radikalnih sprememb, tudi glede same zasnove. Novi Espace ni več enoprostorec. Prelevil se je v crossover z izrazito obliko prednjega dela in značilno elegantno ramensko linijo, nižji, skoraj ploščat, bogato opremljen, tehnološko nabit in varnejši kot prej. Z dolžino 4,85 m kot bivši Grand Espace