Električni modeli SU7 in YU7 (tudi v športnih različicah), integracija videoiger in novi oblikovalski center v Münchnu – tako se kitajski tehnološki velikan pripravlja na vstop na evropski trg.
Kot je potrdil predsednik družbe Lu Weibing, bo Xiaomi na evropskem avtomobilskem trgu debitiral leta 2027. Prihod bo nekoliko kasnejši od prvotno načrtovanega, predvsem zaradi negotovosti, ki trenutno zaznamujejo avtomobilski sektor. Med ključnimi izzivi so tudi napovedani carinski ukrepi Združenih držav proti kitajskim proizvajalcem, hkrati pa se Xiaomi osredotoča na domači trg, kjer povpraševanje presega proizvodne zmogljivosti.
Za zdaj podjetje razvija dva modela – SU7 in YU7, oba povsem električna. Obe vozili bosta na voljo tudi v športnih različicah, s čimer želi Xiaomi nagovoriti tako širši krog kupcev kot ljubitelje zmogljivosti. Strategija pa ni omejena le na prodajo vozil: vključuje tudi inovativne povezave med avtomobili in digitalnim ekosistemom podjetja, kar med drugim zajema zabavno-igralske funkcionalnosti.
Pomemben del načrta predstavlja tudi novo Oblikovalsko središče v Münchnu, kjer bo evropski trg neposredno vplival na razvoj prihodnjih modelov. S tem Xiaomi ne cilja le na prisotnost v avtomobilski industriji, temveč tudi na krepitev svoje globalne blagovne znamke.
	
										
					
			
















