Kitajski električni superšportnik Yangwang U9 ponovno preseneča – tokrat v različici Track Edition, ki zmore osupljivih 2.991 KM. Moč prihaja iz štirih elektromotorjev, po enega za vsako kolo, kar je več kot dvakrat toliko kot pri »osnovnem« modelu s 1.305 KM, ki na domačem trgu stane približno 200.000 evrov.
Track Edition ohranja večino zunanjih linij serijske različice, a dodaja izrazite dirkaške elemente: velik fiksni zadnji spojler iz ogljikovih vlaken, nastavljiv zadnji difuzor, streho iz ogljikovih vlaken ter 20-palčna platišča z pnevmatikami dimenzije 325/35 R20. Med opcijami sta tudi sprednji karbonski splitter in električno nastavljivo zadnje krilo. Kljub športni zasnovi suha masa ostaja pri 2.480 kilogramih.
Pod karoserijo se skriva litij-železo-fosfatna baterija kapacitete 80 kWh, ki v kitajskem testnem ciklu zagotavlja do 450 kilometrov dosega. Polnjenje z enosmernim tokom poteka z močjo do 500 kW, kar omogoča dvig napolnjenosti z 30 na 80 odstotkov v približno desetih minutah.
Yangwang U9 je paradni model premijskega podznačaja BYD, ki poleg brutalnih pospeškov in največje hitrosti 350 km/h ponuja še vrsto posebnih trikov, ki jih omogoča platforma e4 – od vrtenja vozila na mestu in »plesa« na pnevmatikah do natančne porazdelitve moči med kolesi.
Osnovna različica U9 že drži rekord največje hitrosti serijskega kitajskega avtomobila (391,94 km/h) ter čas 7:17.900 na severni zanki Nürburgringa. Pri Yangwangu so napovedali, da bodo z novo Track Edition poskušali izboljšati oba rekorda.
	
										
					
			

