Abarth je te dni družino malih športnikov dopolnil s tremi električnimi različicami, ki so na voljo tudi kot kabriolet s platneno streho. Slednje se razlikujejo po opremi, ne pa tudi po zmogljivostih. Ob vstopni različici Scorpionissima bo mali Abarth na voljo še v osnovni in različici Turismo. Abarth še ni objavil cenikov. Znano je le, da se osnovna različica na domačem trgu začne pri 37.950 evrih, Turismo pa 42.650 evrov.
Vstopna različica je Abarth 500e, ki se loči po 17-palčnih platiščih iz lahke zlitine, žarometih LED s podpisom Abarth, pa tudi po posebnih odbijačih in maski. Znotraj izrazito športnega potniškega prostora so dirkaško navdahnjeni sedeži z integriranimi vzglavniki in 3-krakim volanom. Specifični so tudi Abarthovi načini vožnje in umetno “hrup”, ki se predvaja v notranjosti potniške kabine in spominja na zvok rock kitare (drugačen je kot pri 500e Turismo). Tudi zvok, predvajan zunaj za pešce (prek naprave AVAS), ima natančen zvočni podpis. Abarth 500e Turismo, najvišja različica opreme v ponudbi, izstopa z 18-palčnimi platišči iz titana sive zlitine z diamantnim učinkom in po bolj prefinjenem potniškem prostoru z alkantaro in usnjenim oblazinjenjem ter volanom z armaturno ploščo obložene z istim materialom.
Športne sedeže z vgrajenimi vzglavniki odlikuje Acid Green Scorpion, vgraviran na alkantaro, in dvojni športni šivi, ki dajejo vizualno kontinuiteto vratnim oblogam. 500e Turismo je opremljen tudi z Abarthovim “zvokom” motorja, reproduciranim po zaslugi Abarth Sound Generatorja, ki reproducira zvok Abarthovega bencinskega motorja. Ta se zgleduje po znamenitem izpuhu Record Monza. Novi Abarth 500e Turismo je opremljen tudi z ogrevanimi sprednjimi sedeži, vzvratno kamero in opozorilnikom za mrtvi kot. Poleg tega ima ta najvišja različica tudi avdio sistem JBL s 7 zvočniki, vključno z 2 visokotoncema, 2 srednjetoncema, 2 zvočnikoma polnega razpona v zadnjih vratih in 1 globokotoncem v prtljažniku, ter 320 -watt ojačevalnik na 8 kanalov.
Vse različice Abarth 500e poganja električni motor s 155 KM moči in 235 Nm navora, napaja pa ga baterija z zmogljivostjo 42 kWh. V primerjavi s Fiatom 500e, iz katerega izhaja, lahko lahko različice Abartha računajo na optimizirano porazdelitev teže, daljšo medosno razdaljo in širši kolotek, kar vse skupaj prispeva k večji stabilnosti v ovinkih. Od 0 do 100 km/h pospešijo v 7 sekundah in dosežejo najvišjo hitrost 155 km/h. Napovedan doseg je 265 km s podprtim hitrim polnjenjem do 85 kW v enosmernem toku (DC). Cene na domačem trgu bodo 37.950 oziroma 42.650 evrov.













