Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ je zdaj na voljo tudi v bolj “ekstremni” izvedbi, namenjeni tistim, ki radi zapeljejo na zaprto dirkališče.

Sprednji del vozila izstopa z večjimi odprtinami za dovod zraka in dodatnimi deflektorji iz ogljikovih vlaken. Da bi povečali zmogljivost na progi in izboljšali dinamične lastnosti, so nemški inženirji uvedli tudi aktivni nadzor zraka AirPanel, ki zmanjšuje aerodinamični dvig na sprednji osi za več kot 30 kg. Poleg tega je vozilo opremljeno s fiksnim zadnjim spojlerjem, ki poveča tlačno silo na zadnji osi za približno 15 kg, dodatnimi usmerniki zraka pod podvozjem, sprednjim razdelilnikom, izrazitim zadnjim difuzorjem in stranskimi krilci. Po mnenju Mercedesa ta aerodinamična nastavitev, skupaj s krmilnim sistemom na zadnji osi, povečuje splošno zmogljivost v vzdolžni in prečni dinamiki, kar izboljša vozno izkušnjo na stezi.

Mercedes-AMG GT 63 PRO je opremljen z 21-palčnimi kovanimi platišči iz lahke zlitine, obutimi v pnevmatike Michelin Pilot Sport 5 ali Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Za varno ustavljanje skrbi visokozmogljiv zavorni sistem s 419 mm karbonsko-keramičnimi zavorami spredaj in šestbatnimi čeljustmi. Notranjost združuje športnost, eleganco in tehnologijo z AMG Performance sedeži, športnim volanom iz usnja in mikrovlaken, 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo in 11,9-palčnim multimedijskim sistemom. Dva zadnja sedeža sta opcijska, kar omogoča konfiguracijo 2+2.

Osrčje modela Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ je 4-litrski twin-turbo V8 motor, ki razvije 612 KM in 850 Nm navora, kar je 27 KM in 50 Nm več kot pri GT 63. Motor je povezan z devetstopenjskim menjalnikom, ki prenaša moč na variabilni sistem štirikolesnega pogona. Pospešek od 0 do 200 km/h traja približno 10,9 sekunde, največja hitrost pa doseže 317 km/h.

Nemški inženirji so pozornost posvetili tudi hlajenju in zmogljivosti vozila na stezi. Avto je opremljen z dvema dodatnima radiatorjema, ki povečata učinkovitost hlajenja, ter aktivnim hladilnim sistemom za prenosno ohišje in diferenciale. S pomočjo električno gnanih vodnih črpalk hladilna tekočina učinkovito odvaja toploto skozi visoko nameščene radiatorje.