Aston Martin DBX je po dveh letih od prihoda že prenovljen z osveženo notranjostjo, ki se zdaj oblikovno zgleduje po notranjosti modelov DB12 in Vantage. Pod pokrovom motorja je vgrajen V8 s 707 KM, edini na voljo v ponudbi. V ospredju vrste izboljšav namenjenih vidno spremenjeni notranjosti je nova generacija informacijsko-razvedrilnega sistema, ki omogoča večjo povezljivost in možnosti prilagajanja.
Zaslona Pure Black na več dotikov, 12-palčna na armaturni plošči in 10,25-palčna na osrednjem delu, vključujeta funkcije, kot so brezžični Apple CarPlay, USB-C in različne spletne storitve, do katerih lahko dostopate prek uradne aplikacije. Poleg zaslonov ostajajo fizične kontrole, namenjene ključnim operacijam med vožnjo, kot so izbiranje prestav, upravljanje menjalnika, ogrevanje in prezračevanje.
Prenova notranjosti Aston Martina DBX je sledila filozofiji, uporabljeni pri DB12 in Vantageu, s ciljem ustvariti harmonično in prijetno okolje. Armaturno ploščo zaznamuje vodoravna črta, ki deli zgornji od spodnjega dela. Celotna kabina izžareva mojstrstvo izdelave, uporaba kromiranih materialov, teksturirani zaključki in preprostejša zasnova sredinske konzole pa dodajo pridih elegance in skladnost med športnostjo in razkošjem.
Spremenjena je bila vsaka podrobnost, od volana do vratnih kljuk z D-potegom in navpičnih zračnikov. Na primer, okrasne plošče sprednjih vrat so bile povečane in so na voljo v različnih materialih, vključno z visokim sijajem funé hrasta, in zaključki, kot sta cirikotni les in ogljikova vlakna. Aston Martin DBX707 lahko standardno računa na 800 W avdio sistem s 14 zvočniki. Za prave avdiofile je na voljo izbirni sistem, razvit z Bowers & Wilkins, zasnovan posebej za notranjost športnega SUV-ja: 23-kanalni prostorski sistem z dvojno ojačitvijo 1.600 W, s 3D zvočniki in integriranim nizkotoncem.
Na zunanjosti je predstavljenih 5 novih barv (Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green in Aura Green, kot tudi dodatek Podium Green, izključno na DBX707 AMR23 Edition) in dva zaključka za 23-palčno kolesa (Saten Black za Fortis platišča in Copper Bronze za Forged platišča). Nove so tudi vratne kljuke, ki se izvlečejo, ko avto odklenete, in vzvratna ogledala s steklom, v katerih so vgrajene kamere, ki podpirajo 3D pomoč pri parkiranju.
Bencinski 4-litrski twin-turbo motor V8 s 707 KM v kombinaciji z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom se ne spreminja, kar ostaja edina razpoložljiva različica, ki lahko Aston Martin DBX pospeši od 0 do 100 km/h v 3,3 sekunde. So pa angleški inženirji skušali izboljšati dinamiko z novo kalibracijo elektronskih blažilnikov in zračnih vzmeti. Po mnenju tehnikov je to privedlo do izboljšanega nadzora karoserije, kar je povečalo dinamiko angleškega SUV-ja.