Gre za izvedbo A4 Avant zasnovano v slogu SUV-jev, s terenskim videzom, višjim podvozjem za 2,1 cm in z večjimi pnevmatikami je odmik od tal višji celo za 3,4 cm. Terensko zasnovo poudarjajo plastične obrobe blatnikov, spodnjega dela pragov, sprednjega in zadnjega dela pod odbijači. Vsebinsko terensko noto prispeva stalni štirikolesni pogon quattro. A4 Allroad se od ostalih različic A4 loči tudi po oblikovno izrazitejši maski motorja z navpičnimi kromiranimi letvicami. A4 Allroad quattro je kot zanesljiv sopotnik pripravljen za makadam in lažje terenske vožnje, ko se vozniku zahoče zaviti z asfalta.

Notranjost je vse prej kot pustolovska, elegantna, racionalna in urejena, skoraj minimalistična, kot je značilno za modele te avtomobilske znamke. Strog dizajn vodoravnih linij armaturne plošče poudarja širino potniškega prostora v kakovostnih materialih in nemško natančne izdelave. Na tej ravni je tudi oprema, tako serijska kot dodatna z raznolikim izborom za doplačilo in marsikateremu privlačnemu dodatku ali paketu se je težko upirati. Ko kupec ob nakupu potegne črto lahko z izbranimi dodatki hitro nanese tudi polovico in še več od osnovnih 50 tisoč po ceniku, čeprav je po drugi strani težko, če ne nemogoče dobiti avto po zgolj osnovni, goli ceni, navedeni v ceniku.

Posebnosti allroada so med ostalim še več-kraka 17-palčna aluminijasta lita platišča, žarometi ksenon plus, dekorativni elementi z diamantnim lakom, MMI radio plus in namesto običajnih, nad katerimi se ne gre pritoževati niti na daljših vožnjah, si lahko voznik omisli tudi športno oblikovana in bolj oprijemljiva prednja sedeža. Dolžina 4,75 m in širina 1,81 m omogočata tudi optimalno razmerje med prostornim potniškim delom vozila in prtljažnikom osnovnih 505 litrov, ki ga je moč povečati do 1.510 litrov, do stropa, za vse mestne in pustolovske ambicije sodobne družine. Tudi izbiro skromnejšega štirivaljnega 2,0-litrskega motorja s 120 kW/163 KM lahko razumemo predvsem s tega vidika. Skromnost je v tem primeru samo na papirju, v primerjavi s 3,0-litrskim turbodizlom V6 z 218 ali 272 KM, ki je prav tako v ponudbi.

 

Kljub teoretični skromnosti bo že po nekaj kilometrih pokazal svoj značaj dokaj prepričljivo, zlasti izven mesta, z zanesljivo vožnjo v ovinkih in s suverenostjo na lažjih terenih, kjer poleg pogona quattro, prilagodljivega vzmetenja, natančnega krmiljenja, pride do izraza tudi hitri 7-stopenjski S tronic z dvojno sklopko. A4 Allroad quattro potrebuje na asfaltu z mesta do 100 km/h 8,3 sekunde in lahko doseže 210 km/h. Voznik lahko računa na izbor najbolj primernega profila vožnje programa drive select. V tem primeru tudi off-road. Med posebnosti asistenčnih sistemov, ki so na voljo kot dodatna oprema, spada tudi sistem adaptive cruise control s funkcijo Stop&Go, vključno z asistenco za zastoje. Pri hitrosti do 65 km/h prevzame speljevanje in zaviranje ter tako vozniku pomaga pri krmiljenju – na vseh poteh in stranpoteh, tudi čez drn in strn, kot se za Allroad spodobi.