Audi e-tron prototip združuje ogromno moč z visoko učinkovitostjo. Z izhodno močjo 300 kW koncept velikega SUV-ja gnanega samo na električni pogon pospeši od 0 do 100 km/h v manj kot 6 sekundah in prevozi 400 kilometrov z enim polnjenjem baterije. Audi e-tron se glede na neposredne tekmece ponaša z najbolj inovativnim konceptom rekuperacije enrgije, kar je skušal dokazati z izjemnimi zmogljivostmi na legendarni gorski cesti na 4.302 m visoki Pikes Peak ameriškega Skalnatega Gorovja, kjer je leta 1987 zmagalWalter Röhrl z Audijem sport Quattro S1.

Inovativni koncept rekuperacijeprvič vključuje oba električna motorja in elektrohidravlični sistem nadzora zaviranja, kar električnemu SUV-ju prispeva do 30 odstotkov dosega v obliki obnovljene energije. Audi e-tron prototype obnavlja energijo samo preko obeh električnih motorjev in ne več preko klasične oblike zaviranja, s čimer pokrije 90 odstotkov spustov. Pri spustu s Pikes Peaka je Audi e-tron prototype po ovinkasti 31 km dolgi cesti z vrha navzdol z vsakim kilometrom dodal dodatni kilometer dosega in baterijo ponovno napolnil za toliko, da bi lahko z obnovljeno energijo prevozil približno še eno tako razdaljo.