Audi je predstavil popolnoma novo generacijo svojega priljubljenega kompaktnega SUV-ja Q3, enega ključnih modelov znamke s štirimi krogi. Model Q3 ima za Audi izjemen strateški pomen. Od lansiranja leta 2011 je bilo prodanih več kot 155.000 primerkov le v Italiji, kar ga uvršča med najbolj prodajane Audije v državi. Medtem ko večji SUV-ji gradijo prestiž znamke, prav Q3 prinaša največji delež prodaje in prihodkov.

Prenovljen dizajn: bolj dinamična, manj škatlasta

Prejšnja generacija je pogosto prejela kritike zaradi nekoliko kvadratne oblike, zato so številni kupci posegli po različici Sportback. Nova Q3 to popravlja — vozilo je zdaj 4,53 metra dolgo (za 4,7 cm več kot prej), 1,60 metra visoko (za 1,5 cm nižje) in 1,86 metra široko. Zaradi nižjega težišča in razpotegnjene silhuete deluje precej bolj športno in uravnoteženo.

Prepoznali jo boste po ozkih LED žarometih z matrično tehnologijo, svetlobnem pasu čez celoten zadnji del in osvetljenem logotipu Audi v rdeči barvi, podobno kot pri električnih modelih znamke.

Napredna tehnologija in višja kakovost notranjosti

Notranjost nove Q3 je doživela pravo revolucijo. Audi je v kompaktni SUV prenesel rešitve iz modelov višjega razreda, kot sta A6 in A8, kar je močno dvignilo raven kakovosti in udobja. Novi materiali na armaturni plošči in vratih so mehkejši in bolj prijetni na otip, notranjost pa deluje bolj prestižno in elegantno.

Vožnja je občutno izboljšana — novi vzmetni sistem in amortizerji učinkovito blažijo neravnine, medtem ko so v ponudbi tudi dvojno ventilirani amortizerji, ki še izboljšajo stabilnost in odzivnost.

Digitalni kokpit in novi nadzorni sistem

Največjo spremembo predstavlja popolnoma prenovljen voznikov prostor, kjer zdaj dominira velik ukrivljen zaslon. Gre za dvojni digitalni zaslon11,8-palčni pred voznikom (virtualni kokpit) in 12,9-palčni osrednji zaslon, ki delujeta kot enoten široki prikazovalnik. Grafika je po novem minimalistična, s povečanimi ikonami, kar omogoča lažje upravljanje in manjšo distrakcijo med vožnjo.

Tudi prestavna ročica je doživela spremembo: prestavljanje zdaj poteka prek obroča ob volanu, enako kot pri električnih modelih skupine Volkswagen. Vse različice imajo serijsko menjalnik DSG z dvojno sklopko in ročnimi prestavnimi ročicami na volan.