Q3 Sportback se od ´navadnega´ Q3 loči po športnem zadku, kot se lahko razume že iz oznake modela in prav tako po športnem vzmetenju ter ne nazadnje ceni – glede na primerljivo različico – višji za približno dva tisoč evrov. Sportback ali športni zadek je nagnjen kot pri kupeju, streha je nižja za 3 centimetre, vendar je prostor v notranjosti skoraj enak. Na videz tudi prtljažnik, čeprav je za zadnjim naslonom za 125 litrov manj prostora na račun ostrega kota linije zadka. Odvisno od položaja zadnje sedežne klopi in naslonjala nudi prostornino do 675 litrov, s podrto klopjo do 1.525 Preizkusili smo dizelsko različico s prednjim pogonom in hitrim robotiziranim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Hitro razume tudi ročne ukaze majhnih tipk ob volanu, ki so za doplačilo, vendar ni tako odziven, kot bi pričakovali, ko smo prisiljeni zmanjšati hitrost. To popravi izbira načina vožnje Dynamic, vendar se v tem primeru tudi poraba dvigne nad sicer dokaj sprejemljivo povprečje.

Dinamičnost vozila na cesti na osnovi novih tehnologij omogoča progresivno krmiljenje, ki zagotavlja neposredno krmiljenje, npr. na ovinkastih regionalnih cestah ali pri zavijanju. V sistemu za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select voznik s šestimi različnimi načini vpliva na vozne karakteristike vozila. Dvolitrski elektronsko krmiljeni turbodizel omogoča dobre zmogljivosti, čeprav se bolj odločno zbudi malenkost pod 2000 vrtljaji in zaključi pri 4000 vrtljajih. Sportback lahko z mesta do 100 km/h pospeši v 9,6 s in doseže 204 km/h, ob povprečju dobrih 7 litrov. Zaradi položnega in ozkega zadnjega stekla in zato pomanjkljivih vidnih informacij mora voznik v tem primeru resno računati na parkirne kamere.

S line med drugim vključuje športne sedeže z logotipom S, večfunkcijski usnjeni volan plus s 3-krakim designom, vklj. z oprijemalnimi deli volanskega obroča in glavo izbirne ročice iz perforiranega usnja, ter pedale in oporo za noge iz legiranega jekla. Voznik ne bi imel občutka, da sedi v SUV-ju, če ne bi bil njegov položaj za volanom rahlo dvignjen.10,25-palčni digitalni kombinirani instrument je del serijske opreme, vendar je za doplačilo na voljo tudi za virtualni prikazovalnik Audi plus, ki na svojem 12,3-palčnem HD-zaslonu posreduje vse pomembne informacije o vozilu. Opcijski informacijsko-razvedrilni sistem MMI je v najvišji izvedbi MMI navigacija plus z MMI touch na voljo z 10,1-palčnim zaslonom v sredinski konzoli obrnjen k vozniku.

Najvišja stopnja opreme S line vsekakor ponuja največ, toda spisek dodatne opreme za doplačilo je še daljši. Doplačati je potrebno Matrične LED žaromete in dinamične smernike spredaj in zadaj, asistenco za dolge luči, električno nastavljive sedeže in drugo. Prostora v notranjosti je res dovolj, tudi zadaj. Stropa se bodo dotikali le višji od 1,95 m. Celo tretji v sredini ne bo ravno v »fakirskem« položaju. Q3 Sportback se lahko upravičeno postavlja z vrhom kompaktnega razreda, tako po elegantnem videzu, kakovosti ter vseh zabavnih in varnostnih tehnologijah. Ne nazadnje tudi s ceno, ki se začne blizu 40 tisoč in ob vabljivi dodatni opremi lahko konča kdo ve kje. Varovalko predstavlja le globina žepa oziroma višina bančnega računa. T+F:BL