Druga generacija nemškega športnega terenca je audijeva klasika med srednjimi, premijskimi SUV-ji. Značilen, eleganten Q-design poudarja dinamiko in suverenost. Uglajen v mestu in na mokrem asfaltu ter hkrati prepričljiv, ko zavije s ceste na neutrjeno, blatno ali zasneženo podlago. To mu omogoča preverjeni štirikolesni pogon quattro Oblikovno osvežen, z novo masko sprednjega dela, novim lokom pokrova motorja, širšimi koloteki, ozka okenska linija, če se omejimo samo nekatere spremembe, ustvarjajo izrazitejši, pomembnejši videz. Z uporabo visoko odpornih jekel je druga generacija Q5 lažja do 90 kg.

Zasnova notranjosti je osredotočena na voznika, v klasičnem minimalističnem audijevem slogu, z okusno izbiro kakovostnih materialov in natančnostjo izdelave. Na sredini je 8,3-palčni zaslon z informacijsko razvedrilnimi vsebinami, pod njim gumbi za nastavitev dvopodročne klimatske naprave in spodaj še nekateri gumbi različnih funkcij, med njimi tudi Audi Drive Select za izbiro načina vožnje. Nobenih odvečnih gumbov. Pred voznikom je enostavna in pregledna instrumentna plošča. Z izborom osvetlitve notranjosti ustvarimo prijeten ambient po lastnem okusu, ki ga lahko dopolnimo z različnimi privlačnimi, v veliki primerov logičnimi dodatki z obširnega spiska dodatne opreme, vendar moramo paziti, da ne zaidemo v nelogične cenovne višine.

Voznik je na prvem mestu, poudarjajo pri Audiju. In voznik se bo prepričal takoj, ko bo sedel za volan, v športno zasnovan sedež s številnimi nastavitvami, tudi s podaljškom sedalnega dela, kakovosten tudi na daljših razdaljah. Dober pregled, odlična zvočna izolacija potniškega prostora, samodejni 7-stopenjski S tronic in zmogljiv 2,0-litrski turbodizel 163 KM, ki se od 0 do 100 km/h odzove v 8,7 s in lahko doseže 211 km/h, ob povprečni porabi dobrih 7 litrov, kar ustvarja spodbuden občutek tudi pred daljšo razdaljo, kjer pride do izraza visoko potovalno udobje.

Deli si ga tudi z ostalimi v vozilu, predvsem z obema potnikoma zadaj. Z daljšo medosno razdaljo in z dolžino 4,66 m, kar je 3 cm več, je prostora dovolj nad glavo in okrog kolen za dva zadaj. Sorazmerno z ostalim prostorom, ga je dovolj tudi v 550 litrskem prtljažniku, če se ne pretirava. Audi Q5 je zanesljiv, varen in prepričljiv v večini, če ne v vseh normalnih situacijah. Vozniku so na voljo številne tehnične inovacije, kot nezamenljivi dnevni LED-luči, dinamični smerniki, nepogrešljiva kamera, ki znotraj sistemskih omejitev zaznava spredaj ali nasproti vozeča vozila, MMI navigacija plusin asistenčni sistemi tudi v dodatni ponudbi, ki mu bodo pomagale varno do cilja. Zato osnovna cena 50.580 evrov ni povsem slučajna.

Komentiranje je onemogočeno