Novi R8 V10 performance RWD, prihaja v izvedbi Coupé ali Spyder z dodatnimi 30 KM, športnega paketa  performance quattro. S pogonom na zadnja kolesa, s sredinsko nameščenim motorjem moči 419 kW (570 KM) in novimi tehnološkimi poudarki, kot so športno oblikovani sedeži, dinamičnim krmiljenjem, stabilizatorji CFK in keramičnimi kolutnimi zavorami, jamči za še več zabave v vožnji. Tako je uglašen tudi sedem-stopenjski S tronic

Audi R8 V10 Performance RWD (pogon na zadnja kolesa) predstavlja vrh te športne serije. Z zadnjim pogonom, ki izhaja iz dirkalnika R8 LMS, in z nefiltrirano dinamiko navdušuje že od samega začetka. V novi izdaji ima 30 KM in 10 Nm navora  več, kar zagotavlja povsem novo raven vožnje. Z mesta do 100 km/h se odzove v 3,7 sekunde (3,8 sekunde Spyder) in doseže zavidljivih 329 km/h (327 km/h  Spyder). Biser novega R8 je priznani atmosferski 5,2-litrski motor V10 FSI, ki se oglaša z izjemnim zvokom.

Mehanski diferencial z omejenim zdrsom idealno porazdeli navor glede na vozno situacijo in zagotavlja odličen oprijem tudi na mokri podlagi. Tako kot pri vseh različicah R8 je karoserija izdelana iz aluminija z zasnovo Audi Space Frame (ASF), iz pretežno plastičnih materialov ojačanih z ogljikovimi vlakni (CFRP). Različica Coupé R8 V10 performance RWD se ponaša z maso 1590 kilogramov, različica Spyder pa1695 kilogramov.

Po uradnih virih sta vzmetenje in vozna dinamika posebej uravnoteženi za zadnji pogon. Z aktiviranim elektronskim nadzorom  (ESC), bosta sistem za nastavitev vzmetenja in nadzorni sistem omogočala nadzorovano zanašanje. Elektromehanski servo volan zagotavlja tesen stik s cesto. Dinamično krmiljenje, ki je prvič na voljo za R8 s pogonom na zadnja kolesa, zagotavlja še natančnejši odziv. Elektromehanska razporeditev osi je 40:60. Izjemno lahka 19 in 20-palčna aluminijasta lita platišča zagotavljajo natančno vodljivost in nadzor voznega pasu v hitrih zavojih. Pnevmatike 245/30 R20 spredaj in 305/30 R20 zadaj so na voljo za doplačilo. Omeniti velja še Audijev  virtualni kokpit z 12,3-palčnim zaslonom, usnjen volanski obroč R8 z Multifunction plus ponuja dva ali, v različici Performance, štiri nadzorne satelite, vsak za uporabo Audi drive select, za zagon motorja, za aktiviranje načina Performance in zvoka motorja ter za nadzor Audijeve virtualne kabine

R8 V10 performance RWD je izdelan – večinoma ročno – v  Audijevi tovarni “Böllinger Höfe”  v Neckarsulmu, v Nemčiji. Maloprodajne cene na nemškem trgu so določene: R8 Coupé se začne  s 149.000 evrov, R8 Spyder pa s 162.000 €.