quattro je Audi, Audi pa quattro. Sistem štirikolesnega pogona je eno od ključnih področij strokovnega znanja štirih obročev in predstavlja optimalen oprijem na kateri koli površini. Pogonski sistem quattro je v povezavi z razdelilnikom navora RS prvič uporabljen v Audiju RS 32.

Vse kar morate storiti je, da odprete meni za dinamični sistem upravljanja Audi drive select. Na voljo je sedem načinov: učinkovitost, udobnost, samodejni, dinamični, RS Individual in dva vozna profila RS 3, RS Performance za dirkališče in RS Torque Rear za uporabo na zaprtih cestah. Ta zadnji način je nastavitev, ki jo potrebujete za premikanje v RS 32.

Bistvena tehnična značilnost tega je razdelilnik navora RS – ena izmed najboljših inovacij v Audiju RS 32. Čeprav je pogon quattro glede zadnje osi enak predhodnemu modelu, je diferencial zadnje preme z zgornjo večlamelno sklopko zdaj nadomestila elektronsko krmiljena večlamelna sklopka na vsaki pogonski gredi. To omogoča razdelilniku navora RS, da popolnoma spremenljivo porazdeli pogonski navor za zadnjo os med zadnjima kolesoma. Rezultat je boljša stabilnost, zlasti na mokri podlagi, in učinkovitejša okretnost med hitrimi zavoji.

S tehničnega vidika deluje takole: navor, ki ga motor prenaša menjalniku, se pretvori glede na izbrano prestavo in se uporabi na ohišju diferenciala pogona na sprednji osi kot skupni pogonski navor. Od tam se skupni pogonski navor porazdeli na prednja kolesa prek diferenciala prednje preme in, ko so sklopke RS Torque Splitter zaprte, pa na zadnjo os preko kotnega pogona in kardanske gredi.

Kardanska gred je neposredno povezana z razdelilnikom navora RS brez menjalnika. Stožčasti zobnik prenaša navor za zadnjo os na zobnik pogona zadnje osi. Če prednje kolo zdrsne, se lahko navor porazdeli na eno kolo ali obe kolesi na zadnji osi. Na zadnjo os se lahko prenese največ 50 % pogonske sile. Način RS Torque Rear, zasnovan posebej za zaprte ceste, povzroči precejšnje prekrmiljenje s prenosom celotnega pogonskega navora zadaj na kolo na zunanji strani ovinka.

Drift in športna vožnja s stransko dinamiko sta izredno zabavna – še posebej s petvaljnim turbo motorjem, ki razvija 400 KM, ter keramičnimi zavorami in športnim vzmetenjem RS.