Z nadgradnjo se vrhunski kompaktni model Audi RS 3 v športnem smislu predstavlja še bolj izrazito vpadljiv, kar je očitno že na prvi pogled. Močne linije sprednjega dela, športno oblikovana platišča, školjkasti sedeži RS, ki vizualno poudarjajo dinamiko, ter globoko rohnenje petvaljnega motorja z značilnim zaporedjem vžiga so ključni elementi njegove prepoznavnosti. Motor 2.5 TFSI, v kombinaciji z optimiziranim podvozjem in novimi pnevmatikami, omogoča še bolj živahno vožnjo skozi ovinke, kar potrjuje tudi nov rekord kroga na Nürburgring-Nordschleife. Vozniki naj bi zdaj lahko občutili povečano vozno dinamiko ter visokokakovostne materiale, ki izžarevajo vrhunsko kakovost, kar naredi Audi RS 3 pravo doživetje za vse čute.
Ekspresivna zunanjost je poudarjena s tipičnimi RS barvami, kot sta Kyalami Green in Kemora Grey, novima kovinskima barvama Ascari Blue in Progressive Red, ter prvič tudi z mat izvedbo Daytona Grey. Singleframe in difuzor imata črno prevleko, ki je na voljo v visokem sijaju ali mat izvedbi. RS 3 je serijsko opremljen z mat črnimi 19-palčnimi aluminijastimi platišči. V notranjosti prevladujejo temni odtenki, vse je prilagojeno zmogljivosti – nov volan, športni ali školjkasti sedeži RS, karbonski elementi ter športni prikazovalniki.
Audi RS 3 poganja legendarni 2.5 TFSI, ki je plod razvoja znamke Audi Sport, z močjo 294 kW (400 KM) in največjim navorom 500 Nm. To omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde ter doseganje največjih hitrosti do 290 km/h. Nagrajeni petvaljni motor, ki se ponaša z bogato zgodovino uspehov v motošportu, ponuja neprimerljivo vozno izkušnjo. Posebnost motorja je njegov edinstven zvok, ki izhaja iz značilnega zaporedja vžiga valjev 1-2-4-5-3. Sosednji in ne sosednji valji se izmenično sprožijo, kar ustvarja intenziven ritem in značaj, ki ga odlično dopolnjuje RS dvojni izpušni sistem s prilagodljivim nadzorom loput.
Ob pritisku na gumb za zagon/ustavitev motorja z rdečim obročem se zasliši značilen grlen zvok petvaljnega motorja, ki je še izrazitejši v načinih Audi drive select dynamic, RS Performance in RS Torque Rear. Poleg tega je bil nadzor izpušne lopute optimiziran v območju med 2.200 in 3.500 vrtljaji, kar zagotavlja enakomerno in bolj polno zvočno kuliso ne glede na izbrani način vožnje. Audi Sport tako povečuje čustveno doživetje vožnje v tem vrhunskem modelu družine A3, še posebej v kombinaciji z opcijskim izpušnim sistemom RS Sport.