Audi predstavlja novi različici modela Q5 – SUV in Sportback – kot priključna hibrida (PHEV) z močjo 220 kW ali 270 kW. Oba modela omogočata do 100 kilometrov vožnje izključno na električni pogon. Nova generacija visokonapetostne baterije z večjo kapaciteto, izboljšano rekuperacijo in inteligentnim upravljanjem hibridnega pogona prispeva k večji učinkovitosti in zmogljivosti.
Priključno-hibridna modela Audi Q5 SUV e-hybrid quattro in Audi Q5 Sportback e-hybrid quattro temeljita na 2,0-litrskem bencinskem motorju TFSI s 185 kW, ki deluje v kombinaciji z elektromotorjem. Različica s 270 kW omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,1 sekunde, različica z 220 kW pa v 6,2 sekunde. Največja hitrost vseh izvedenk znaša 250 km/h.
Nova visokonapetostna baterija ima kapaciteto 25,9 kWh (neto 20,7 kWh), kar je približno 45 odstotkov več kot pri predhodni generaciji. Celice baterije so nameščene v dveh slojih, ena nad drugo. Največja moč polnjenja z izmeničnim tokom znaša 11 kW, pri čemer popolno polnjenje prazne baterije traja približno 2,5 ure.
Na voljo sta dva načina delovanja: »EV« (izključno električna vožnja) in »Hybrid« (kombinacija motorjev). V hibridnem načinu sistem samodejno uravnava raven napolnjenosti baterije, tako da lahko vozilo pozneje izkoristi shranjeno električno energijo. Prvič je mogoče želeno raven napolnjenosti nastaviti tudi ročno prek digitalnega drsnika.
Audi je izboljšal tudi regenerativno zaviranje – voznik lahko z obvolanskimi prestavnimi ročicami izbira med tremi stopnjami rekuperacije. Vozilo samodejno vrača energijo glede na podatke navigacijskega sistema, tudi brez aktivne navigacije.
Hibridni pogonski sistem z dvosklopčnim menjalnikom in pogonom quattro ultra združuje športno zmogljivost z udobjem. Upravljanje pogona je zasnovano z mislijo na učinkovitost, prilagodljivost in uporabniško udobje.
Obe izvedbi se odlikujeta tudi z razširjeno serijsko opremo. Pri različici z močjo 220 kW so serijsko vključeni športno podvozje S in tristopenjska avtomatska klimatska naprava. Različica s 270 kW dodatno vključuje LED žaromete Plus, zadnje luči LED Pro, informacijsko-razvedrilni sistem MMI experience plus z aplikacijami Audi, pametni telefonski vmesnik ter avdio sistem Audi.
Poleg tega serijska oprema vključuje notranji paket S line s športnimi sedeži v kombinaciji umetnega in pravega usnja (v črni barvi), 19-palčna aluminijasta platišča ter rdeče lakirane zavorne čeljusti. Zadnja sedežna klop je vzdolžno nastavljiva in omogoča prilagoditev naklona naslonjala.
Model Audi Q5 SUV e-hybrid quattro z močjo 220 kW je v Nemčiji na voljo od 63.400 evrov, Sportback od 65.900 evrov. Različica SUV s 270 kW stane od 71.800 evrov, Sportback z enako močjo pa od 74.300 evrov. Vsi modeli bodo izdelani v tovarni v San José Chiapi v Mehiki. Naročila v Evropi bodo možna od sredine junija 2025, prihod na trg pa je predviden v tretjem četrtletju.