Audi načrtuje prihodnost svojega legendarnega modela R8 in že razmišlja o novi generaciji, ki bi lahko na ceste zapeljala leta 2027. Medtem ko nekateri proizvajalci vlagajo ločeno v termične in priključno-hibridne pogonske sklope, Audi vidi prihodnost v elektrificirani zmogljivosti.

Od Lamborghinija Temerario do novega Audija R8

Po poročanju britanske revije Autocar je razvoj novega Audija R8 že v napredni fazi. Osnova za ta model bi lahko bila Lamborghinijev prihajajoči priključni hibrid Temerario, kar bi nadaljevalo zgodovinsko tehnično sodelovanje med znamkama. Spomnimo, prvi dve generaciji R8 sta si pogonsko tehnologijo delili z modeloma Lamborghini Gallardo in kasneje Huracán.

Ključna novost je hibridni pogonski sklop, ki ga Lamborghini razvija za Temerario. Gre za zmogljiv priključni hibrid s 4,0-litrskim V8 biturbo motorjem, ki je povezan s tremi elektromotorji – enim na zadnji osi in dvema na sprednji. V nasprotju s klasičnimi priključnimi hibridi, ki stavijo na dolg doseg brez emisij, je ta sistem osredotočen izključno na vrhunske zmogljivosti.

Vrhunska moč in napredna tehnologija

Baterijski sklop s kapaciteto zgolj 3,8 kWh nakazuje, da je hibridni sistem namenjen povečanju moči in ne vožnji na elektriko. Rezultat je izjemno razmerje med zmogljivostjo in maso – vozilo bo težko manj kot 1.700 kg, a bo proizvajalo osupljivih 920 KM. V8 motor se bo vrtel do impresivnih 10.000 vrt./min, kar bo zagotovilo pravo superšportno izkušnjo.

Audi R8 2027 – sodoben spaceframe in dirkaška zasnova

Prihodnji Audi R8 naj bi ohranil svojo aluminijasto karoserijo spaceframe, podobno kot pri prejšnjih generacijah, proizvodnja pa bo potekala v tovarni Audi Sport v Bollinger Höfeju.

Hibridizacija pri Audiju ne bo omejena zgolj na R8. Prihajajoča generacija modelov RS5 Avant in RS6 Avant bo prav tako prejela turbo motorje, podprte z električno tehnologijo. Audi s tem jasno nakazuje, da bo elektrifikacija v prihodnje igrala ključno vlogo pri razvoju njegovih najzmogljivejših modelov.