Po 110-tih letih bogate oblikovalske tradicije, sanjskih modelov in najuglednejših imen, kot Giorgetto Giugiaro, Marcello Gandini in Franco Scaglione, ki so gostovali na risalnih deskah atlejeja Bertone, so morali leta 2014 vseeno zapreti vrata. Toda ne za vedno. Mauro in Jean-Franck Ricci, podjetnika s skoraj 40-letnimi izkušnjami v sektorju avtomobilskega inženiringa in oblikovanja, želita po osmih letih ponovno obuditi to ugledno torinsko znamko in dosedanji bogati zgodovini dodati novo poglavje. Ponovnega obujanja se lotevata v velikem slogu in sicer z visokozmogljivim športnim avtomobilom v izjemno omejeni seriji 33 avtomobilov.
Bertone GB110 predstavlja model ponovnega rojstva in hkrati 110-te obletnice znamke. Nizek, širok, atletskih linij, upošteva klasična razmerja sodobnih hiperavtomobilov s sredinsko nameščenim motorjem (ni navedeno katerim, vendar bi lahko bila uporabljena osnova Lamborghinija Huracán), s kratkim nosom, obrnjenim navzdol. Ne odkriva prav veliko tehničnih podrobnosti. Hedonističen in vabljiv italijanski videz obljublja nepozabno vozniško izkušnjo. Mehanska arhitektura (s štirikolesnim pogonom) prihaja od nemškega proizvajalca in da bo motor z notranjim zgorevanjem s 1100 KM in prav toliko, 1100 Nm navora, prvič poganjal hiperavtomobil z ekološkim gorivom, pridobljenim iz reciklirane plastike. Bertone GB110 odkriva zelo spoštljive podatke: 2,8 sekunde od 0-100, 6,8 od 0-200 in 14 za 0- 300. Najvišja hitrost naj bi presegla 380 km/h.