Ford je že tretje leto zapored prejel naziv Superbrands, ki ga prejmejo blagovne znamke na podlagi raziskav mnenj potrošnikov in ocen strokovnega sveta. Ta naziv temelji na štirih ključnih dejavnikih: kakovosti, zaupanju potrošnikov, razlikovanju od konkurence in čustvenem nabojem, ki ga blagovna znamka ustvarja. Pridobitev tega prestižnega priznanja potrjuje Fordov močan položaj in visoko stopnjo zaupanja med potrošniki.

Priznanje je na gala prireditvi prevzel Tilen Erjavec, specialist za digitalne aktivnosti in CRM pri Summit motors Ljubljana, iz rok Boška Praštala, lastnika licence Superbrands in gostitelja večera. Ob tej priložnosti so predstavili tudi najnovejši model, Ford Mustang Dark Horse, ki je navdušil občinstvo s svojo športno zmogljivostjo in edinstveno obliko. Mustang letos obeležuje svojo 60. obletnico in ostaja najbolje prodajani športni model na svetu, kar dodatno utrjuje prepoznavnost in zaupanje v znamko Ford.

Ob tej priložnosti je Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana, izpostavil Fordovo zavezanost svojim strankam: »Fordove stranke tvorijo veliko družino, za katero predano skrbimo. Z uvedbo novih modelov in mobilnostnih rešitev postajata vsakdan še varnejši in udobnejši. Ford temelji na zaupanju, saj nenehno skrbimo, da so izkušnje strank z nakupom in lastništvom vedno pozitivne. Z novimi modeli želimo še tesneje povezati generacije voznikov v Fordovo družino. Skupaj z inovativnim pristopom in celovito storitvijo nas čaka vznemirljiva prihodnost.«

Ford se veseli prihodnjih priložnosti za krepitev okolju prijazne ponudbe vozil, med drugim z novim, povsem električnim modelom Ford Explorer, ki je že zapeljal na slovenske ceste.