Citroën C5 Aircross kot srednje velik crossover je oblikovno zasnovan povsem v duhu zadnjih modelov, predvsem manjšega C3 Aircross, z značilnim dizajnom prednjega dela, dvostopenjskimi žarometi in dnevnimi lučmi ter izrazitimi odbijači in za lepši videz tudi z 19-palčnimi platišči v dvobarvni kombinaciji zunanjosti. V tem primeru z dolžino 4,50 m, ponuja za številko ali celo več notranjega prostora od manjšega C3 Aircross, zasnovanega za daljša potovanja v sproščenem udobju za pet odraslih. Trije posamični in drsno pomični zadnji sedeži, ki se prilagajajo dolžini kolen ali prtljagi, so med ostalim zložljivi in nastavljivi po naklonu ali pa se enostavno prepognejo v ravno dno prtljažnika. Ta je po velikosti med največjimi v razredu, saj ponuja od osnovnih 580 do 1360 litrov prostornine. Prilagaja se različnim družinskim in drugim vsakodnevnim zahtevam ali različnim aktivnostim ob koncu tedna in na dopustu.

Notranjost je svetla in gostoljubna, še posebno pod panoramsko stekleno streho z možnostjo odpiranja in senčnikom za doplačilo. Ob nakupu je mogoče dodatno izbrati kombinacijo v Napa usnju in v enakem paketu opreme še ogrevane prednje sedeže z osem-točkovno masažo, digitalni radio DAB in še kaj, da je počutje res prijetno. Kdor ima občutljivo hrbtenico bo cenil sedeže Advance Confort, posebno zasnovane za te primere in potrjene s certifikatom, serijsko v paketu Shine. Nad številom odlagalnih prostorov z velikim sredinskim osvetljenim predalom med sedeži ni pripomb, niti nad digitalnimi instrumenti in osrednjim 8-palčnim multifunkcijskim zaslonom na armaturni plošči.

Udobje v vožnji je neke vrste citroenova tradicija. Novo, ekskluzivno vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki ustvarja občutek `leteče preproge` ali letenja nad cesto, saj dokaj učinkovito blaži in požira neravno ali deformirano cestno podlago pod kolesi. Kljub mehkobi jamči zanesljivo lego in stabilnost tudi v ostrih ovinkih, čeprav ne kaže večjih športnih ambicij. Z dvolitrskim turbodizlom 130 kW/177 KM in najvišjim navorom 400 Nm pri 2000 vrtljajih bi lahko voznik upravičeno pomislil na kaj podobnega. Od 0 do 100 km/h se odzove v 8,6 s in uradno lahko doseže 211 km/h, toda po zasnovi in namembnosti vozila, je to vse prej kot relevantno. Ob odlični zvočni zaščiti notranjosti, vzmetenju in zanesljivi legi na cesti se bo voznik raje prepustil udobni in sproščeni vožnji, odzivnosti v vseh režimih ob natančnem volanu in hitrem in tekočem prestavljanju 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki se dobro ujema s tem motorjem.

Glede varnosti lahko računa na različne pomožne sisteme, kot Highway Driver Assist in ob prednjem pogonu tudi na sistem Grip Control s funkcijo Hill Assist Descent za vožnjo izven utrjenih poti. Ob tem mu, seveda, ne bodo všeč nekateri sekundarni gumbi na dotik na sredinski konzoli, nepraktični, odzivajo se prepočasi, gumb vseh štirih utripalk je premajhen in od rok voznika in prav tako lahko leti kakšna pripomba na vidljivost nazaj, kljub senzorjem in kameri, zato je skorajda nujen sistem za samodejno parkiranje in kamero 360 stopinj, ki je seveda za doplačilo(250 EUR). Če potegnemo črto potem v tem primeru začetnih 35.tisoč ni malo in tudi ne veliko, odvisno od posameznih želja, potreb in zmožnosti.