Chery bo v drugi polovici leta v nekaterih vzhodnoevropskih državah začel prodajo svoje blagovne znamke Tiggo, pri čemer bo najprej predstavil srednje velik priključnohibridni model.
Modeli iz serije Tiggo bodo dopolnili obstoječi ponudbi znamk Omoda in Jaecoo ter tako razširili prisotnost podjetja Chery v Evropi.
Določeni modeli Tiggo se že prodajajo v Španiji pod lokalno znamko Ebro ter v Italiji prek podjetja DR Automobiles. Chery namerava blagovno znamko najprej predstaviti na Poljskem, nato pa še na Madžarskem, v Grčiji, na Češkem in v Romuniji, je sporočilo kitajsko podjetje.
Prvi model ob lansiranju bo posodobljeni Tiggo 8 PHEV, ki bo omogočal 90 kilometrov povsem električnega dosega in skupni kombinirani doseg do 1.100 kilometrov. Chery svoj pogonski sklop označuje kot “super hibrid” in trdi, da ponuja vodilno učinkovitost v razredu zahvaljujoč štirivaljnemu bencinskemu motorju z izjemno toplotno učinkovitostjo 44,5 odstotka.
Serijska oprema bo vključevala napredne sisteme za pomoč vozniku s funkcionalnostjo avtonomne vožnje na ravni 2+, masažne sedeže, panoramski nadzorni sistem, ambientalno osvetlitev kabine in 3,3-kilovatno funkcijo vehicle-to-load (V2L), ki omogoča napajanje zunanjih električnih naprav.
Tiggo 8 kot tekmec modelu Skoda Kodiaq
Tiggo 8 PHEV je sedemsedežni SUV, dolg nekaj več kot 4.700 milimetrov, kar ga postavlja v neposredno konkurenco modeloma Skoda Kodiaq PHEV in novo predstavljenemu Volkswagen Tayron. Modela Kodiaq in Tayron v priključnohibridni izvedbi sicer ne ponujata sedmih sedežev.
Po Tiggo 8 PHEV bo sledila predstavitev manjšega modela Tiggo 7 SUV, ki bo prav tako na voljo v priključnohibridni ali bencinski izvedbi. Cenik za novosti še ni določen.
Tiggo 8 je enak model kot DR7 PHEV, ki se v Italiji prodaja za 41.900 evrov, medtem ko je cena Kodiaqa PHEV 49.400 evrov. V Španiji podjetje Ebro ponuja različico z motorjem na notranje zgorevanje pod imenom S800 Luxury, s ceno od 32.990 evrov dalje.
Podjetji DR in Ebro vozila sestavljata lokalno iz kitajskih sestavnih kompletov pod licenco Cheryja. Ebro je prevzel nekdanjo tovarno Nissana v Barceloni in novembra organiziral slovesnost ob začetku proizvodnje modela S700, ki temelji na Tiggo 7.
Januarja je podjetje Ebro v Španiji prodalo 256 modelov S700 in S800, s čimer je preseglo prodajo znamk Leapmotor, Mitsubishi in Subaru, navajajo podatki analitske družbe Dataforce.
Italijanski antimonopolni organ je lani podjetje DR kaznoval s 6 milijoni evrov zaradi zavajajočih trditev o izvoru svojih modelov DR in EVO. DR-jeva prodaja je januarja padla za 47 odstotkov na 1.325 enot, kažejo podatki Dataforce.
Chery je potrdil, da bodo vozila za vzhodnoevropske trge proizvedena na Kitajskem, pri čemer podjetje namiguje, da bi lahko kasneje razširilo ponudbo in vključilo tudi kompaktni SUV Tiggo 4.
Chery se predstavlja kot največji kitajski avtomobilski izvoznik, saj je lani na tujih trgih prodal 1,14 milijona vozil.