Na pariškem salonu avtomobilov oktobra 1980 je Citroen predstavil model 2 CV 6 Charleston, inovativne, posebne serije 8.000 primerkov, ki je požela nepričakovano velik uspeh. Zato so jo julija 1981 vključili v prodajni katalog. Na voljo je bila vse do konca proizvodnje modela 2 CV.  Zadnji izdelan 2 CV je iz tovarne zapeljala 27. julija 1990. Bil je 2 CV Charleston.

Elegantni in nekonvencionalni 2 CV 6 Charleston je ponujal najvišjo raven končne obdelave in moči. Po izvedenki Spot leta 1976 je bil 2 CV 6 Charleston vstopil na voljo samo v  omejenih serijah. 2 CV 6 Charleston se je od različice Club ločil po posebnem oblazinjenju in okroglih žarometih, ki so bili podobni kot pri izvedenki 2 CV Spécial.

Zaradi velike popularnosti omejene serije Charleston so se v Citroenu naslednje leto, julija 1981, odločili za serijsko proizvodnjo, ki je potekala v tovarni v Levalloisu, izvedenko pa so vključili v prodajni izbor znamke Citroën. Izvedenka za veliko serijsko proizvodnjo se je od omejene serije razlikovala po kromanih žarometih in sivem oblazinjenjem v karo vzorcu.

Na začetku je bila v ponudbi samo v barvni kombinaciji rdeče Delage in črne, ki se ji je julija 1982 pridružila še barvna kombinacija rumene hélios in črne, to pa je julija 1983 zamenjala izvedenka v dveh odtenkih sive barve, v sivi Nocturne in sivi Cormoran.

Proizvodnjo so leta 1988 preselili v tovarno Mangualde na Portugalskem. Izvedenke, ki so bile proizvedene v tej tovarni, prepoznamo po steklih, saj nosijo ime španskega proizvajalca stekel “Covina”. 27. julija 1990, ob 16:30, je s proizvodne linije v Mangualdeu zapeljal zadnji 2 CV, in to je bil ravno 2 CV 6 Charleston v sivi Nocturne in sivi Cormoran. To je bil 5.114.969-ti izdelani primerek “spačka” oziroma v francoščini “Deuche”, še dandanes ostaja ikona avtomobilske zgodovine, za katero se zanimajo številni zbiratelji z vseh koncev sveta. Izvedenka Charleston je pustila pomemben pečat.