Dacia Duster je nizkocenovni bestseller med kompaktnimi crossoverji, ki ga Renault na nekaterih trgih prodaja pod svojo blagovno znamko. Tudi to je lahko eden od močnejših argumentov, da je doživel popolno prenovo in hkrati ohranil osnovne značilnosti prvotne generacije. Modernejši in bolj robusten, z manjšimi stranskimi stekli in večjim naklonom vetrobranskega stekla ter višjim in širšim prednjim delom, ki mu prispeva pomembnejši videz. Izrazitejši, večji koloteki sprejmejo 17-palčna platišča. Nov, sodobnejši dizajn prednjih in zadnjih luči, ter vidna in predvsem učinkovitejša zasnova spodnjega dela spredaj in zadaj daje resnejši, terenski pečat, na kar opozarja tudi plastični element med prednjimi vrati in blatnikom z napisom 4WD.

Notranjost je prostorna in udobna  za pet odraslih. V ospredju je armaturna plošča modernejšega dizajna in kakovostnejših plastičnih materialov kot prej, z boljšo končno izdelavo. Lepše so razporejeni gumbi okrog novega osrednjega 7-palčnega zaslona s priključki za Usb in MP3 predvajalnik. V Dusterju je prvič tudi samodejna klimatska naprava s temperaturo, smerjo in hitrostjo pihanja na zaslonu, s funkcijami Multimedijskega sistema Media Nav, kakovostnega radijskega aparata, kot prednjo kamero, zadnjo in kamerama na boku s prikazom na zaslonu. Gumbov je manj kot prej, razporeditev je boljša, preglednejša je tudi navigacija na zaslonu. Občutno izboljšan je voznikov položaj, sedež bolj oprijemljiv in enostavneje nastavljiv. Več je tudi odlagalnih mest različnih velikosti, čeprav so nekateri, še posebno na voznikovi levi strani preveč odprti, da že na prvem ovinku pade vse ven. Dostop do prostornega in pravilno oblikovanega prtljažnika z osnovnimi 478 litri jeprav tako  enostaven, čeprav bi lahko izkoristili tudi dvojno dno, ker je rezervno kolo pritrjeno na spodnjem delu zadka.

Dizelska različica Dusterja, kot v našem primeru, z 1,5-litrskim dCI motorjem 109 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom je optimalna. Na izbiro je sicer tudi 90-konjska različica, vendar je najmočnejša primernejša. Od 0 do 100 km/h se odzove v 11,9 s in doseže 171 km/h, ob povprečni porabi 6,5 l/100 km. Ni ravno med najtišjimi, menjalnik ne med najubogljivejšimi, toda volan je natančnejši kot prej. Boljša je tudi zvočna zaščita notranjosti. Vzmetenje je mehko in lažje absorbira neravno podlago in še kakšno luknjo v asfaltu. Prepričljiv in ne najbolj agilen v ovinkih, bo težko spravil voznika v zadrego. Lega je vselej zanesljiva.

Duster zlahka obvladuje  slabših makadamih in večje kolovoze. Širikolesni pogon voznika spodbuja tudi k bolj zahtevnejšim podvigom, vendar ni ravno najbolj priporočljivo, kljub možnosti zapore diferenciala na vrtljivem gumbu na sredini. Pretiravati vseeno ni priporočljivo. Na cesti je najpogostejša in najbolj uporabna izbira AUTO.  Kakorkoli, Duster še vedno ostaja »low cost« kompaktni terenec, s ceno pod 20 tisoč evri, čeprav po obliki, zasnovi in novi opremi ne daje več tega občutka.