Dacia osvežuje svoja najbolje prodajana modela – Sandero in Jogger, ki prinašata vidne oblikovne in tehnološke spremembe. Med glavnimi novostmi izstopa nova hibridna različica s 155 KM, ki bo čez leto dni prvič na voljo tudi za Sandero.
Uspešnici, ki ostajata zvesti bistvu
Model Sandero, simbol dostopne mobilnosti znamke Dacia, ostaja med najbolje prodajanimi v Evropi, kjer je lani presegel 300.000 prodanih primerkov. Tretja generacija, predstavljena leta 2021, zdaj prihaja v prenovljeni izvedbi Streetway in Stepway, skupaj z večjim, sedemsedežnim modelom Jogger, ki si z njo deli osnovno platformo.
Prepoznavna nova svetlobna podoba
Oba modela sta prvi Dacii, ki prevzemata novo svetlobno identiteto znamke – dnevne luči v obliki obrnjene črke T, umeščene nad na novo zasnovane žaromete. Nova je tudi maska z belimi poudarki ter sprednji odbijač. Zadaj sta Sandero in Jogger pridobila LED-svetila z novim podpisom, medtem ko različici Stepway in Jogger izstopata z črnim mat pasom med lučmi in novimi zaščitami podvozja ter blatnikov. Na seznamu novosti so tudi nova platišča, strešna antena v obliki plavuti in nove barve karoserije.
Prenovljena notranjost in več povezljivosti
Potiški prostor Sandera in Joggerja sledi zunanjosti – zračniki imajo obliko obrnjene črke T, uporabljeni so novi tkaninski materiali za sedeže in obloge, ter nov volan. Različice z avtomatskim menjalnikom zdaj uporabljajo kompaktno ročico na sredinskem tunelu, različice Eco-G 120 pa ponujajo tudi prestavne ročice ob volanu.
Kupci bodo lahko izbirali med tremi nivoji multimedijskega sistema z osrednjim zaslonom do 10 palcev in digitalnim merilnikom z novo grafiko. Dacia ohranja tudi svojo modularno rešitev YouClip, ki omogoča namestitev dodatkov, kot so držala za telefone, luči ali nasloni za roke.
Nova hibridna pogonska enota
Največja novost prihaja pod pokrov motorja: po premieri v modelu Bigster bo tudi Jogger prejel novo hibridno različico s 155 KM, ki temelji na 1,8-litrskem bencinskem motorju (109 KM) in dveh elektromotorjih (50 KM + zagonski generator), z 1,4 kWh baterijo in samodejnim menjalnikom. Ta pogon bo konec leta 2026 na voljo tudi za Sandero Stepway.
Nadgrajen je tudi 1,2-litrski trivaljni Eco-G motor na LPG, ki zdaj razvije 120 KM (prej 100 KM) in bo prvič na voljo tudi z dvosklopčnim menjalnikom. Povečan je tudi rezervoar za plin – pri Sanderu na 49,6 litra, pri Joggerju na 48,8 litra – kar pomeni približno 20 odstotkov večji doseg.
Prvič tudi brezžično polnjenje
Sandero in Jogger zdaj prvič ponujata brezžično polnjenje pametnega telefona, vgrajeno v sredinsko konzolo (serijsko pri različicah Extreme in Journey). Novost je tudi Driving Pack, ki vključuje 360-stopinjsko kamero, samodejne žaromete in zložljive vzvratne ogledale.
S prenovo želi Dacia dokazati, da je mogoče združiti dostopnost, učinkovitost in sodobno tehnologijo – ter ohraniti tisto, kar kupci pri znamki najbolj cenijo: preprostost in zanesljivost.