Kitajski avtomobilski proizvajalec Dongfeng Motor napoveduje ambiciozno širitev na evropskem trgu, saj želi v letu 2026 prodati približno 80.000 vozil, kar je skoraj trikrat več od pričakovanih 25.000 do 30.000 prodaj v letošnjem letu. S tem se Dongfeng pridružuje drugim kitajskim avtomobilskim znamkam, kot so BYD, Chery in Xpeng, ki v Evropi hitro pridobivajo tržni delež z ugodnimi cenami, napredno tehnologijo in vse bolj dovršeno oblikovno zasnovo.

Na predstavitvi v Torinu je izvršni direktor Dongfeng Europe Xie Qian poudaril, da bo skupina evropskemu trgu ponudila več kot deset različnih modelov – od mestnih avtomobilov do velikih športnih terencev in poltovornjakov – ki bodo zajemali tri glavne blagovne znamke: Dongfeng kot osnovno linijo, Voyah v premijskem segmentu in M-Hero za terenska vozila.

Po podatkih analitske družbe Dataforce je Dongfeng med januarjem in avgustom letos v državah EU, Združenem kraljestvu in območju EFTA registriral le 1.930 vozil, a cilji za prihodnost so veliko višji. Xie Qian je ob tem dejal, da podjetje na dolgi rok vsekakor stavi na električna vozila na baterije, medtem ko bo na srednji rok ključno vlogo še vedno imel segment hibridnih in priključnih hibridnih vozil, saj v nekaterih državah, kot sta Italija in Poljska, ostajajo zelo priljubljeni tudi avtomobili z motorjem na notranje zgorevanje.