Ob dvajsetletnici modela in tik pred prihodom četrte generacije Leona je Seat ponudil zanimivo primerjavo z legendarno Transibirsko železnico. Od Moskve do Vladivostoka je razdalja, ki meri več kot 9.000 kilometrov. Prepotovati jo je mogoče z legendarnim transsibirskim vlakom. To je hkrati tudi dolžina primerljiva z ravno vrsto več kot dveh milijonov doslej prodanih SEAT Leonov.

Na vzpon modela do prodajnega mejnika več kot dveh milijonov vozil je vplivala konstantna prodajna rast dosedanjih treh generacij. Za aktualno generacijo, ki je od leta 2012 še vedno na trgu, se je odločilo več kot milijon kupcev, kar je dvakrat od prve generacije leta 1999.

 

 

Ključna dejavnika za hitro rast prodaje sta prodor na nove trge in razširitev modelske serije. Kompaktnemu petvratnemu Leonu se je z drugo generacijo pridružila še družinska izvedba in specifične različice, kot je na primer Leon X-Perience. Podoben razcvet kot Leon je obenem zabeležil SEAT, ki je od leta 2010 povečal prodajo za 60 %. SEAT Leon Cupra R je trenutno model znamke z najzmogljivejšim motorjem 228 kW (310 KM). Celo ob premierni predstavitvi leta 1999 je bil SEAT Leon najzmogljivejši model v zgodovini znamke. Hvalil se je lahko z močjo 132 kW (180 KM), 6-stopenjskim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

Prva generacija Leona izdelana v Martorellu je bila naprodaj na 43 trgih, pri tretji generaciji pa se je ta številka povečala že na 48 in Leon je zdaj med drugim mogoče kupiti tudi v Alžiriji, Ukrajini in Azerbajdžanu. Na Novi Zelandiji, ki za Leon predstavlja najbolj oddaljeni trg, je model naprodaj od leta 2017. Seat danes izvozi več kot 80 % izdelanih vozil – to je delež, ki je zelo primerljiv z Leonom. Globalizacijo odlično ponazarjajo podatki o prodaji na ključnih trgih podjetja; pri prvi generaciji je bilo v Španiji prodanih 38 % vozil, do današnjega dne pa se je ta številka zmanjšala na 20 %. Nasprotno velja v Nemčiji, kjer se je za prvo generacijo tega modela odločilo 13 % kupcev, za aktualno generacijo pa 24 % kupcev.