Ferrari je predstavil novi 849 Testarossa, naslednika modela SF90. Gre za najmočnejšo serijsko vozilo znamke doslej, s hibridnim pogonom, ki razvije kar 1.050 konjskih moči.

Najmočnejši Ferrari v zgodovini

Leta 2019 je SF90 zaznamoval prelomnico kot prvi hibridni plug-in Ferrarijev serijski model in prvi s 1.000 KM. Njegov 4,0-litrski V8 biturbo, povezan s tremi elektromotorji, je zdaj nadgrajen in okrepljen na 1.050 KM v novem modelu 849 Testarossa. Rezultat je pospešek od 0 do 100 km/h v 2,3 sekunde, od 0 do 200 km/h v 6,4 sekunde ter najvišja hitrost 330 km/h.

Coupé ali spider

Novi Ferrari bo na voljo kot coupé (osnovna cena 460.000 evrov, prve dobave maja 2026) in kot spider s trdo zložljivo streho (500.000 evrov, dobave od septembra 2026). Ime Testarossa oživlja eno izmed najbolj prepoznavnih tradicij znamke, povezano z modeli, kot sta dirkalna 250 Testa Rossa iz leta 1957 in znamenita cestna Testarossa iz leta 1984.

Oblika z navdihom iz dirkalnikov

V oblikovanju 849 Testarosse so oblikovalci črpali iz prototipov za vztrajnostne dirke 70. let, posebej iz modela 512 S. Vozilo zaznamujejo čistejše linije kot pri SF90, izrazite zadnje zajemalke zraka, dvojna fiksna krilca in aktivni spojler, ki se dvigne pri višjih hitrostih. Zadnji del spominja na podaljšane »repove« dirkalnikov, sprednji pa je nižji in bolj kvadraten, z integriranimi žarometi v črnem pasu. Pod prednjim pokrovom se skriva majhen 74-litrski prtljažnik.

Tehnika in zmogljivosti

Bencinski V8 zdaj razvije 830 KM, kar je 50 več kot v SF90, zahvaljujoč izboljšavam sesalnega sistema in večjim turbopolnilnikom. Trije elektromotorji dodajo dodatnih 220 KM. Energijo črpa baterija s kapaciteto 7,25 kWh, ki omogoča približno 25 km vožnje zgolj na elektriko.
Pomembna novost je napredni sistem FIVE (Five Integrated Vehicle Estimator), ki s pomočjo senzorjev in algoritmov v realnem času prilagaja vozne lastnosti, predvideva oprijem in celo prepozna slog vožnje voznika.

Notranjost brez dotikov

Kokpit ostaja izrazito športen, z velikim digitalnim merilnikom in dodatnim zaslonom pred sovoznikom. Volan je zdaj opremljen s fizičnimi tipkami namesto občutljivih na dotik. Preoblikovana je tudi osrednja konzola, ki z značilno mrežo za prestave spominja na klasične ročne menjalnike.

Za še več dirkaškega pridiha

Za zahtevnejše kupce je na voljo paket Assetto Fiorano (52.500 evrov), namenjen vožnji po dirkališčih. Prinaša lažje komponente iz ogljikovih vlaken, posebne sedeže, dodatna zadnja krilca in trše vzmetenje, kar zmanjša maso vozila za 18 kilogramov in zmanjša nagib karoserije v ovinkih za 10 odstotkov.