Prihaja iz Francije in v sodelovanju z Oreco in Milano Racing se pripravlja na začetek tekmovanj v kategoriji med R2, R3 in R5.
Medtem, ko naj bi na trg prišel prenovljeni Fiat 500X letnika 2019, ki bo zapeljal z montažnih linij obrata FCA v Melfiju, se že razmišlja o tekmovalni različici tega mini crossoverja. Ne gre za tradicionalno sodelovanje z Abarthom, temveč za pravo konfiguracijo za reli tekmovanja.
Fiat 500X R4 z oznako proizvajalca in kategorijo tekmovanj R4 z motorji do 2,0 litrov in pogonom 2 ali 4×4. Po predpisih je opremljen z integralnim roll-barom, ki ga je razvila Oreca in z novimi elektronskimi nastavitvami moči motorja osrednje enote Magneti Marelli. Po prvih, neuradnih informacijah je Fiatu 500X R4 namenjen 1,6-litrski motor s turbinskim polnilnikom 260 KM, s sekvenčnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, z menjalnikom in diferencialom zadaj. Gre za enako zasnovo kot pri ostalih tekmecih kategorije R5.