Novi Fiatov križanec, ki ga trenutno imenujemo Multipla, naj bi na trg prišel v drugi polovici leta 2026. Vozilo bo ponujalo možnost do sedmih sedežev, pri čemer bo ohranilo značilno prostornost, a v popolnoma novi obliki.

Pozabite na ikonične oblike enoprostorca iz 90. let ali na model Fiat 600 Multipla iz leta 1956 – nova Multipla bo križanec, dolg približno 440 cm, z obliko, ki spominja na sodobno Grande Pando. Čeprav bo njen videz močno posodobljen, bo ohranila osnovno funkcionalnost svojih predhodnikov: prostorno notranjost, ki bo omogočala konfiguracijo za pet ali sedem potnikov. Na prihod tega modela bo treba še malo počakati, saj je napovedano, da bo v prodajne salone prispel šele jeseni 2026. Multipla bo imela tudi “sestrsko” različico s karoserijo tipa “fastback”, torej z bolj elegantno spuščeno streho, ki bo dolga približno 450 cm in prav tako napovedana za leto 2026.


Dizajn nove Multiple, kot smo ga rekonstruirali na podlagi prvih skic, opušča mehke in zaobljene linije svojih predhodnikov. Namesto tega daje prednost čistim in ostrim linijam, podobnim tistim pri Grande Pandi. Sprednji del bo navpičen in opremljen z ozkimi “trakastimi” LED lučmi, medtem ko bo pri električnih različicah polnilni priključek skrit za napisom “Fiat”. Tako kot pri Grande Pandi bo spodnji del karoserije zaščiten s črnimi plastičnimi elementi, kar bo avtomobilu dalo bolj robusten in pustolovski videz.

Zadnji del bo zaznamovan z majhnimi, pravokotnimi LED lučmi, ki bodo spominjale na svetleče piksle, integrirane v elemente v barvi karoserije. Notranjost naj bi bila zelo podobna notranjosti modela Big Panda, z možnostjo dodatne tretje vrste sedežev za sedempotniško konfiguracijo.

Fiat Multipla 2026 bo izdelan na platformi Smart, ki jo uporablja skupina Stellantis. To je enaka platforma, kot jo uporabljajo modeli Grande Panda, Citroën C3 in C3 Aircross ter Opel Frontera. Nova Multipla bo z omenjenima modeloma delila številne lastnosti, vključno z možnostjo sedmih sedežev in podobnimi zunanjimi merami.

Na voljo bosta dve  pogonski različici: Električna bo imela 113 KM in baterijo s kapaciteto 44 kWh, kar bo omogočalo deklariran doseg okoli 300 kilometrov. Blagi hibrid bo temeljil na 1,2-litrskem trivaljnem turbo motorju z močjo 136 KM, ki bo povezan  z dvosklopčnim robotiziranim menjalnikom.

Poleg tega bi lahko bila na voljo tudi klasična bencinska različica z 1,2-litrskim motorjem in 101 KM, opremljena z ročnim menjalnikom, podobno kot pri modelu Citroën C3 Aircross.