Nova, osvežena Fiesta temelji na preizkušeni Fordovi arhitekturi vozil segmenta B. Uporablja jo tudi kompaktna Ford Puma. Oblikovno se novosti začenjajo z obliko pokrova motorja, ki dviguje  višino nosu, dopolnjujeta pa jo večji zgornji maski. K samozavestnemu in sodobnemu oblikovnemu jeziku nove Fieste prispevajo tudi novi serijski žarometi LED z vitko vodoravno obliko. Zadaj so serijske luči dobile nove črne obrobe za bolj dovršen videz, na voljo pa so tudi zadnje luči LED, ki jih dopolnjuje zunanja obroba v Premium črni barvi.

Različica Active išče navdih med SUV-ji, z bolj bolj robustnimi oblikovni elementi za pustolovske izzive. Široka zgornja maska z izrazitejšimi višjimi in bolj poudarjenimi stranskimi zračniki odraža višjo ‘crossoversko’ držo modela Active. Vrh oblikovanja in ekskluzivnosti predstavljajo paketi Vignale za različice Titanium, ST-Line in Active. Odvisno od različice so na voljo ekskluzivna 17- ali 18-palčna platišča in vrhunski materiali Sensico za sedeže in okrasni elementi notranjosti z videzom ogljikovih vlaken v mat barvi.

Nova Fiesta ponuja vrsto 48-voltnih blagih hibridnih pogonov EcoBoost Hybrid in bencinskih motorjev EcoBoost. 1,0-litrski motor EcoBoost Hybrid nove Fieste je na voljo z močjo 125 KM in 155 KM, dopolnjuje pa ga šeststopenjski ročni menjalnik. Po Fordovih podatkih prihranek pri mestni vožnji do 10-odstoten. Motor EcoBoost Hybrid s 125 KM je na voljo tudi s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom Powershift z dvojno sklopko. Fordov 1,0-litrski motor EcoBoost je na voljo z močjo 100 KM. Na voljo je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Z izbiro voznih načinov Normal, Sport in Eco se vozne izkušnje prilagajajo voznikovim zahtevam glede odzivnosti motorja ob pritisku na stopalko za pospeševanje, sistema ESC, nadzora oprijema in časa prestavljanja pri modelih s samodejnim menjalnikom, da sta odziv in zmogljivost usklajena z razmerami pri vožnji. Fiesta Active ima tudi vozna načina Trail (kolovoz) in Slippery (spolzko). 

Serijski žarometi LED vključujejo zasenčene, dolge in dnevne luči LED za boljšo vidljivost. V novi Fiesti je na voljo 12,3-palčna (31 cm) popolnoma nastavljiva digitalna instrumentna plošča TFT, ki voznikom omogoča, da prilagodijo in prednostno razvrstijo prikaz informacij, vključno z obvestili navigacijskega sistema. Tehnologije, namenjene preprečevanju ali zmanjševanju posledic trkov z drugimi udeleženci v prometu, vključujejo nadzor mrtvih kotov (BLIS) z opozarjanjem na prečni promet in aktivnim zaviranjem,1 pomoč pri ohranjanju voznega pasu1 in pomoč pred trkom z aktivnim zaviranjem.1

Ford je danes prvič razkril tudi novo izjemno zmogljivo športno kombilimuzino Fiesta ST, ki so jo razvili v oddelku Ford Performance. Fiesta ST se loči po agresivnejšem videzu sprednjega dela, posebni Chrystaline sivi barvi, aerodinamično optimalno zasnovanem sprednjem spojlerju, stranskih obrobah, spojlerju na prtljažnih vratih in zadnjem difuzorju v barvi karoserije. Serijska 17-palčna ali za doplačilo 18-palčna platišča iz lahke zlitine so lakirana s temno barvo Magnetite, med možnostmi zunanjih barv pa je zdaj tudi drzna ST Mean Green.

Novi športni sedeži so bili razviti posebej za zagotavljanje še boljše opore vozniku med športno vožnjo skozi ovinke.1,5-litrski motor EcoBoost z 200 KM pri 6000 vrtljajih na minuto in največjim navorom v razponu od 1600 do 4000 vrtljajev na minuto povečan z 290 Nm na 320 Nm, omogoča pospešek iz mirovanja do 100 km/h v 6,5 sekunde in največjo hitrost 230 km/h. Poleg voznih načinov Normal in Sport prinaša nova Fiesta ST tudi način Track (dirkališče), ki nadomešča način Eco ‘običajne’ Fieste, in onemogoči uravnavanje zdrsa, sistem ESC pa omeji na posege samo pri znatnem zanašanju na dirkalni stezi.