Ford Evropa sporoča, da se s 27 podjetji pridružuje pozivu Evropske unije (EU), da bodo od leta 2035 vsi novi avtomobili in kombiji v Evropi brez izpustov. Določa tudi obvezne cilje glede polnilne infrastrukture.

Evropa želi doseči cilj neto ničelnih izpustov do leta 2050, da se izogne najhujšim posledicam podnebnih sprememb za ljudi in planet. Zato je po njihovem odstranitev vozil na fosilna goriva s cest nujna. To naj bi vključevala tudi sprejeta zakonodaja, ki bi določila standarde in jasen časovni načrt, ki ga bodo morali upoštevati tako industrija kot dobavitelji pri prehodu na električna vozila. Odgovorni v EU že razpravljajo o novih pravilih za čiste avtomobile. Evropski parlament in vlade EU bodo o svojih stališčih odločali junija, končni zakon pa naj bi sprejeli jeseni.

Za družbo Ford Evropa pot k vozilom z ničelnimi izpusti tlakuje, kot pravijo, nova generacija sedmih povsem električnih, povsem povezanih osebnih in dostavnih vozil, ki bodo v Evropi na voljo do leta 2024. Na čelu električnega preboja sta Mustang Mach-E, ki je lani osvojil najvišji varnostni in okoljski oceni organizacij Euro NCAP in Green NCAP, ter E-Transit, ki mu je organizacija Euro NCAP podelila zlato nagrado za napredne sisteme za pomoč vozniku.

Fordovo polnilno omrežje BlueOval ima v Evropi več kot 300.000 polnilnih mest, za Fordove zaposlene pa bo do leta 2023 na evropskih lokacijah podjetja dodanih 1000 polnilnih postaj. Ponosni so tudi na to, da so del globalne koalicije RouteZero, ki si prizadeva za 100‑odstotni delež popolnoma električnih avtomobilov in kombijev po vsem svetu do leta 2040.