Fordova ‘strategija šepeta’ s številnimi izboljšavami, ki se med seboj dopolnjujejo, zmanjšuje hrup v avtomobilu. Potovanja so udobnejša in manj utrujajoča tako za voznike kot za potnike. Danes slišimo tudi tih pogovor ali glasbo, za razliko od nekdaj, ko so morali vozniki nad določeno hitrostjo govoriti občutno glasneje, če so se hoteli pogovarjati.

Med razvojem novega športnega terenca Kuga so pri Fordu posvetili pozornost tudi elementom, ki predstavljajo izvor hrupa – od vzmetenja do tesnil vrat. Že perforiranje  usnjenega oblazinjenja sedežev je zmanjšalo skupno površino ravnih ploskev v potniškem prostoru, da se hrup ne odbija, ampak se vpija. Tudi aerodinamične zvočne zaščite nameščene pod karoserijo vozila zmanjšujejo hrup s ceste in zaradi zračnega upora v notranjost vozila.

Kuga Plug-In Hybrid je opremljena tudi s tehnologijo za aktivno izničenje hrupa. Sistem deluje kot priljubljene slušalke z izničenjem hrupa – s strateško razporejenimi mikrofoni zaznava neželene nizke frekvence v kabini in jih ‘zaduši’ z nasprotnimi zvočnimi valovi zvočnega sistema B&O. Fordov preizkus je pokazal, da potniki v novi Ford Kugi Plug-In Hybrid zaznavajo samo četrtino ravni hrupa, ki je spremljal njihove stare starše v modelu Ford Anglia iz leta 1966. Ko se glasnost med enim in drugim zvokom poveča za približno 10 decibelov, večina ljudi to razliko zazna kot dvakrat glasnejši zvok. /BL/FORD/