Ford najsodobnejšo ‘vremensko tovarno’ uporablja za simulacijo različnih ekstremnih pogojev pod eno streho, inženirjem pa omogoča testiranje vozil na način, ki je manj obremenjen z omejitvami potovanj kot testiranje v resničnem svetu.

Ker so simulirane razmere tako realistične, da lahko postane zahtevno testiranje na višini obremenjujoče tudi za izkušeni testne voznike, je Ford najel testna voznika robota. Imenujeta se Shelby in Miles in bosta pomagala prenašati obremenitve, zlasti pri višinskih testih s ključno zahtevo, da test s popolno izvedbo ponovijo večkrat zapored.

 

Fordova ‘vremenska tovarna’ v Kölnu v Nemčiji zagotavlja, da se vozniki lahko zanesejo na vozila, ki so uspešno prestala razmere v Sahari, Sibiriji in na najvišjih alpskih vrhovih. Dosedanja testiranja v vetrovniku – še posebej na visoki nadmorski višini – so zahtevala številne varnostne protokole, kot so jeklenke s kisikom, medicinska oprema in reševalca na kraju samem, saj je bilo treba ves čas spremljati zdravstveno stanje testnega voznika. Robot pa lahko po Fordovih zagotovilih deluje pri temperaturah od in na ekstremnih nadmorskih višinah.

Robota je mogoče tudi nastaviti in programirati za različne načine vožnje. Njegove noge  segajo do stopalk za pospeševanje, zaviranje in upravljanje s sklopko, z eno roko lahko prestavlja, z drugo pa zažene in ustavi motor. Kljub temu Ford nadaljuje s testiranjem v dejanskem okolju na različnih evropskih lokacijah in po vsem svetu, vključno z alpsko cesto na gori Grossglockner v Avstriji in zasneženo regijo Arjeplog na Švedskem.