V Milanu je bila premierno predstavljen novi Geely Galaxy M9, prestižno priključno-hibridno športno terensko vozilo (SUV), dolgo več kot pet metrov in namenjeno večjim družinam in/ali protokolarnim priložnostim. Čeprav prihod na italijanski (in širše evropski) trg še ni potrjen, gre za model, ki s svojo prostornostjo, napredno tehnologijo in udobjem nedvomno vzbuja zanimanje.
Prostor za vso družino – tudi za stare starše
Galaxy M9 je najnovejši član Geelyjeve družine Galaxy, ki vključuje izključno električna in priključno-hibridna vozila. Gre za šestsedežni SUV, kjer sta zadnja dva sedeža dejansko uporabna tudi za odrasle – Geely posebej poudarja, da so zasnovani z mislijo na stare starše, ki pogosto potujejo z otroki in vnuki. Prostorna notranjost in velika stekla zagotavljajo svetlo in udobno okolje tudi v tretji vrsti sedežev.
Digitalni salon s tehnološkim razkošjem
Potniška kabina Galaxy M9 je zasnovana kot pravi mobilni salon. Armaturno ploščo krasi kar 30-palčni osrednji zaslon, medtem ko se iz stropa spuščata še dva dodatna zaslona za potnike v drugi vrsti. Ti sedijo v ločenih, električno nastavljivih in masažnih sedežih, med katerimi se nahaja tudi razkošen hladilnik. Zunanjost vozila je bolj umirjena, a vseeno prepoznavna – osvetlitveni pasovi z 816 LED točkami med žarometi in zadnjimi lučmi ustvarjajo efekt zvezdnatega neba.
Oblikovan tudi v Italiji
Posebnost Galaxy M9 je, da njen dizajn ni nastal izključno na Kitajskem. Geely ima eno od svojih petih oblikovalskih središč v Milanu, odprto leta 2023, kjer delajo oblikovalci iz kar 13 držav. Z napredno virtualno komunikacijo in izkoriščanjem časovnih razlik z drugimi oblikovalskimi centri Geely skrbi za neprekinjen razvojni tok. Geely si prizadeva za enoten oblikovalski jezik po vsem svetu, ne glede na regionalne preference.
Tehnične značilnosti in zmogljivosti
Čeprav podrobnosti o pogonu še niso povsem razkrite, je znano, da gre za priključno-hibridni model, ki od 0 do 100 km/h pospeši v le 4,5 sekunde. Povprečna poraba naj bi znašala 20,8 km/l (po kitajskem homologacijskem ciklu). Za napredno vozno izkušnjo skrbi tudi zračno vzmetenje in sistem za pomoč vozniku z lidarjem, nameščenim nad vetrobranskim steklom. Podvozje je, zanimivo, razvijala ekipa strokovnjakov iz Lotusa, ki je prav tako pod okriljem Geelyja.
Prihod v Evropo?
Čeprav Geely in njegova podznamka Galaxy uradno še nista prisotna na širšem evropskem trgu, njihovi premiki to jasno napovedujejo. Z odprtjem razvojnega centra v Frankfurtu septembra 2024 Geely očitno krepi svojo prisotnost na Stari celini. Družina Galaxy, ustanovljena šele leta 2023, je s petimi modeli že presegla milijon prodanih vozil – kar je jasen znak ambicij in rasti.


















