Hyundai s črko N označuje najzmogljivejšo linijo športnih različic razvitih iz družinskih limuzin. S poletjem 2024 se jim bo pridružil Hyundai Ioniq 5 N. Gre za električni avtomobil, ki se lahko že hvali z nekaterimi primati: prvi 100-odstotno električni Hyundaijev športnik, prva znamka N s štirikolesnim pogonom, s 609 KM najmočnejši med avtomobili korejske avtomobilske znamke s cestno homologacijo.

Z aerodinamičnega vidika ga je na ključnih mestih preoblikoval veter, tako s sprednje strani z odprto »ustnico« pod rešetko, z majhnimi navpičnimi režami, ki zagotavljajo ustrezen pretok zraka do radiatorja. Tudi odbijač ima nov dizajn: skoraj ves črn, je bolj štrleč in v spodnjem delu, ob straneh, vključuje dva sklopa loput. Ko se odpreta, pomagata hladiti zavore. Bolj izrazit je tudi zadnji odbijač, katerega izdaten difuzor v kombinaciji z velikim krilom, vgrajenim v streho, pritisne avto k tlom in poveča oprijem koles pri visokih hitrostih.

Stranske letve so prav tako večje, pobarvane v črno in prečrtane s tanko oranžno črto, ki sega do razdelilnika in izvleka. Kovana aluminijasta platišča s sodobno segmentirano zasnovo, zasnovana za zmanjšanje vrtinčenja zraka, ustrezajo 21-palčnim pnevmatikam.Notranjost je zaradi trimetrske medosne razdalje in ravnega poda zelo prostorna, z na novo oblikovanimi športnimi sedeži, novim trikrakim volanom, ki se prvič ponaša samo z logotipom N, športnega oddelka iz Seula.

Hyundai Ioniq 5 N izkorišča 800-voltno električno platformo E-GMP, na kateri že temeljita sorodna Ioniq 5 in 6 ter prav tako Kia EV6. Novi super crossover si deli arhitekturo različic s pogonom 4×4, ki ga zagotavljata motor spredaj in zadaj. Skupna moč pa poskoči s 325 KM Ioniqa 5 AWD na dobrih 609 KM. Z vklopom funkcije N Grin Boost pa za deset sekund postanejo celo 650. Razvije lahko 770 Nm navora in z mesta do 100 km/h potrebuje le 3,4 s. Največja hitrost je elektronsko omejena na 258 km/h.

Zagotavljanje tako visokih zmogljivosti brez prevelikega davka na avtonomiji oziroma dosegu(še ni uradnih podatkov), mu omogoča baterija moči 84 kWh, z namenskim radiatorjem in močnejšo črpalko za pospeševanje pretoka hladilne tekočine. Poleg tega je mogoče temperaturo “baterije” vnaprej regulirati na dveh ravneh: med 30 °C in 40 °C, kjer je po uradnih podatkih zagotovljena najboljša zmogljivost pri kratkih pospeševanjih, ali med 20 °C in 30 °C, z ugodnejšim razponom pri vožnji po stezi, celo več kot dvajset minut. Izbrati je moč tudi dve različni možnosti upravljanja pretoka energije: Sprint, za iskanje rekorda kroga, ali Endurance, ki daje prednost energetski učinkovitosti in nižji porabi energije.

Dodatni hladilni sistem, večja baterija, 21-palčna kolesa in več kot 40 točk ojačitve karoserije so potisnili maso vozila preko 2,3 tone in za približno 200 kg presega Ioniq 5 s pogonom na vsa kolesa s 325 KM. Hyundai Ioniq 5 N ima tudi zmogljivejši zavorni sistem z večjimi koluti in močnejšimi čeljustmi. Poleg tega je hiša posegla tudi po regenerativnem zaviranju, ki je sposobno ustvariti pojemke do 0,6 g le z rekuperacijo električne energije.

Športna vožnja ni brez zvoka. Korejska hiša zaključuje razvoj avdio sistema, opremljenega z zunanjimi in notranjimi zvočniki, ki lahko proizvajajo vrsto zvokov po izbiri uporabnika. Med temi je tudi imitacija močnega štirivaljnega bencinskega motorja s turbinskim polnilnikom i30 N, skupaj s pokanjem iz izpušnih cevi, ko spustite stopalko za plin. A to še ni vse, zagotavljajo pri Hyundaiu, saj zvok motorja sledi ritmu navideznih sprememb, ki z upravljanjem lopatic za volanom simulirajo prestavljanje avtomatskega menjalnika z dvojno sklopko, ki opremlja valj in bate Hyundai N s termičnim motorjem.