Hyundai je včeraj slovenskim uporabnikom uradno predstavil novo električno Kono, s katero želi doseči nov mejnik v segmentu električno gnanih vozil. Popolnoma novi mali športni terenec na električni pogon se predstavlja z izjemnim dosegom, privlačnim slogom in naprednimi varnostnimi pripomočki. Nova električna Kona združuje tako dva najhitreje rastoča trenda v avtomobilski industriji – električno mobilnost in terenski slog. Ponaša se z okolju prijazno in zmogljivo tehnologijo. Z novo platformo so baterije nameščene tako, da je iskanje prostorskih kompromisov popolnoma odveč.

Nova električna Kona prihaja z enim od najzmogljivejših električnih pogonskih sklopov na trgu, ki je na voljo v dveh različicah. Različica z večjo kapaciteto baterije omogoča doseg do 482 km (po testiranju WLTP, po standardu NEDC doseg znaša 546 km) in razvije 150 kW (204 KM). Z maksimalnim navorom 395 Nm, ki je takoj na razpolago, pospeši od 0 do 100 km/h v 7,6 sekundah.

Pogonski sklop z baterijo kapacitete 39,2 kWh predstavlja pogonsko osnovno, ki zagotavlja 312 km dosega (po testiranju WLTP, po standardu NEDC doseg znaša 345 km), elektromotor pa razvije 100 kW (136 KM). Menjalnik je enostopenjski reduktor z diferencialom. Čas polnjenja s standardnim, domačim priključkom je približno 9 ur in 35 s, s hitrim polnjenjem, povezanim s 100 kW hitro polnilnico do 80% pa v približno 54 min. Po prostornosti je električna Kona s 4,18 m dolžine in 1,80 m širine vsestransko uporabna predvsem za vsakdanjo rabo, s prostornino prtljažnika od osnovnih 322 l do 1.114 l.

7-palčni zaslon instrumentne plošče vozniku postreže z vsemi pomembnimi informacijami, prostostoječi zaslon pa slednje projicira tudi v njegovo vidno polje. Na voljo je tudi širok nabor naprednih varnostnih tehnologij, združenih pod imenom SmartSense. Z električno Kono je Hyundai postal tako prvi proizvajalec vozil na evropskem trgu, ki ima v ponudbi športnega terenca na električni pogon. Vstopna različice s krajšim dosegom je 34.800 evrov, z večjim pa 41.000 evrov.